انواع طالع بینی های ماه مهر


انواع طالع بینی های ماه مهر انواع طالع بینی های ماه مهر زمان زیادی است که طالع بینی به یکی از موارد جالب توجه برای افراد تبدیل شده و برای شناخت خصوصیات آدم ها از آن استفاده می کنند. طالع بینی‌های متعددی برای هر یک از ماه‌های سال در فرهنگ‌های مختلف وجود دارد که مبنای شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد را شکل داده‌اند. در فرهنگ چینی، هندی،...

انواع طالع بینی های ماه مهر

انواع طالع بینی های ماه مهر

انواع طالع بینی های ماه مهرانواع طالع بینی های ماه مهر

زمان زیادی است که طالع بینی به یکی از موارد جالب توجه برای افراد تبدیل شده و برای شناخت خصوصیات آدم ها از آن استفاده می کنند.

طالع بینی‌های متعددی برای هر یک از ماه‌های سال در فرهنگ‌های مختلف وجود دارد که مبنای شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد را شکل داده‌اند. در فرهنگ چینی، هندی، ایرانی، یونانی و… برای متولدین هر برج (ماه) طالع مشخصی را تعیین کرده‌اند که منشا اکثر آن‌ها وضعیت ستارگان و سیاره‌ها در برج مربوطه است. اطلاع از اینکه در هر فرهنگی چه خصوصیات، علایق و… برای ماه تولد شما وجود دارد می‌تواند صرفا جنبه سرگرمی داشته باشد، اما افراد بسیاری نیز به حقیقت داشتن این نکات در مورد خودشان اذعان دارند و همین امر است که طالع‌ بینی را تبدیل به یک سرگرمی جذاب می‌کند! اگر شما هم به این طالع بینی‌ها علاقه دارید و متولد مهر هستید، با ما در این بخش از فراناز همراه باشید تا شما را با برخی از طالع بینی های این ماه آشنا کنیم.

*طالع بینی خورشیدی*

طالع بینی خورشیدی متولدین مهر به تفکیک زن و مرد بیان شده است، پس بیایید شخصیت هر کدام را جداگانه بررسی کنیم.

انواع طالع بینی های ماه مهرانواع طالع بینی های ماه مهر

۱- طالع مرد متولد مهر:

مرد مهرماهی یک مرد خوش سلیقه، منصف، گاهی تنبل و بی‌اعتنا به زندگی و زن دوست است. اگر شما دارید با یک مرد مهرماهی زندگی می‌کنید بهتر است همیشه به خودتان و خانه‌تان برسید و خوشحال باشید که باهوش‌ترین مشاور جهان در کنار شماست. چون او در آرامش بهترین راه حل‌ها را به شما ارائه می‌دهد. البته او هرگز به خواسته‌های کودکانه شما پاسخ مثبت نمی‌دهد! برخی از آن‌ها را خیلی منطقی رد می‌کند و در مورد برخی دیگر با شما گفتوگو می‌کند. او در عین حال کمی دمدمی مزاج است و شاید علاقه‌اش به استدلال و منطق انسان را به ستوه بیاورد.
دخترانی که عاشق مردان متولد مهر می‌شود دیگر محال است بتوانند آن‌ها را فراموش کنند! کافی است نیت کنند که آن‌ها را ترک کنند، آنوقت این مردان چنان با منطق و استدلال ثابت می‌کنند که طرف مقابل‌شان در اشتباه است که حتی آن‌ها احساس محکوم بودن می‌کنند.
یک مرد متولد مهر می‌تواند راحت کاری کند که شما با تمام وجودتان بخواهید رضایتش را به دست بیاورید و آرزوهای او را آرزوهای خود بدانید. کمتر زنی می‌تواند در برابر لبخند مردان مهرماهی مقاومت کند و مهرشان را به دل راه ندهد.

البته این مردها در روابط عاشقانه اینطور نیستند که هر روز بتوانند نقش یک عاشق را ایفا کنند. چون آن‌ها قبل از هر چیز تحت تاثیر ونوس قرار دارند. در کتب یونانی ونوس الهه عشق است ولی روزهای بدون عشق زیادی هم دارد!
مردان مهرماهی در عقایدشان بسیار ثابت قدم هستند. در عوض اگر با منطق به آن‌ها ثابت کنید که اشتباه فکر می‌کنند عقب‌نشینی کرده و عقیده‌شان را تغییر می‌دهند. خوبی سروکله زدن با یک مرد مهرماهی هم همین است!
کافی است کسی با یک مرد مهرماهی کدورتی بین‌شان پیش بیاید. او خواهد دید که مرد مهرماهی صادقانه دست دوستی به سمتش دراز می‌کند و یکی از لبخندهای معروفش را حواله می‌کند. این اقدام او آنقدر صادقانه است که کدورت کاملا برطرف می‌شود و روابط حتی محکم‌تر از قبل برقرار می‌شود.
طبق برخی کتب باستانی ماه هفتم سال به این خاطر مهر نامیده شده که عشق درش آفریده شده و در دل تمامی موجودات عالم راهش را پیدا کرده است. برای همین است که جا باز کردن در دل دیگران فقط و فقط کار مردان متولد مهر است.
البته مهرماهی‌ها هم دغدغه‌های خاص خودشان را دارند! آن‌ها کافی است تعادل دو کفه ترازوی‌شان به هم بخورد، چنان دچار دودلی می‌شوند که تکلیف خودشان را نمی‌دانند! برای همین است که پس از به دست آوردن دل یک دختر مدتی دچار سردرگمی می‌شوند که بلاخره به این دختر پیشنهاد ازدواج بدهند یا خیر. البته طولی نمی‌کشد که قدرت منطق و استدلال‌شان به کمک‌شان می‌آید و راه‌شان را پیدا می‌کنند.
پسران متولد مهرماه زودتر از پسران دیگر به بلوغ می‌رسند و جنس مخالف را کشف می‌کنند. به همین خاطر زندگی‌شان پر از جریانات عاشقانه است.
مهرماهی ها هرگز دل‌شان نمی‌خواهد موجبات رنجش و دلخوری کسی را به وجود بیاورند و اگر هم پای بحث و جدل می‌ایستند به این خاطر است که نمی‌دانند آخرش ممکن است به دلخوری ختم شود. در نهایت اگر بفهمند کسی را دلخور کرده‌اند بسیار آزرده‌خاطر می‌شوند
آن‌ها به سختی می‌توانند «نه» بگویند در حالی که همین نه گفتن در بسیاری موارد به کمک‌شان می‌آید.
اگر یک مرد مهرماهی خودش آمد که با شما به گفت‌وگو بشیند صرفا می‌خواهد با شما آشنا شود نه بیشتر. اگر هم از یک مرد مهرماهی خوش‌تان آمد هیچ ابایی نداشته باشید که در آشنایی یا حتی پیشنهاد ازدواج پیش‌قدم شوید چون او بسیار از این امر استقبال می‌کند.
برای یک مرد مهرماهی بی‌انصاف بودن و جنایت در یک رتبه قرار دارند. به همین خاطر او شاید به دختری که به او چندان علاقه‌ای ندارد هم پیشنهاد ازدواج بدهد تا شرط انصاف را رعایت کند و تا آخر عمر یک ازدواج بدون عشق داشته باشد.
با اینکه میزان دمدمی مزاج بودن این مردان کم است ولی همین میزان کم را هم باید جدی گرفت خصوصا در دوران جوانی که بسیار بازیگوش هستند! آن‌ها مرز میان یک دوستی ساده و عشق را به سختی درک می‌کنند و شاید برای همین قلب‌شان بسیار بشکند. همچنین عشق‌های قدیمی‌شان را (که احتمالا بعدا پی به واقعی نبودن‌شان می‌برند) خیلی دیر فراموش می‌کنند. اما وقتی فراموش‌شان کردند دیگر عمرا به مغزشان خاطره‌ای از این عشق‌ها خطور کند.
مرد مهرماهی با اینکه کنجکاو و جستوجوگر به نظر می‌رسد ولی هیچ علاقه‌ای ندارد اسرار درون آدم‌ها را کشف کند. حتی ممکن است بسیاری از وقایعی که مقابل چشمانش رخ می‌دهند را هم نبیند. برای همین این مرد گاهی استعداد بسیاری برای گول خوردن دارد.
او استعداد زیادی برای قضاوت کردن دارد چون فقط به حقایق توجه می‌کند. برای همین به نظرش زندگی متولدین فروردین و اسفند که صد در صد تابع احساس‌شان است خالصانه و واقعی نیست.
مردان مهرماهی از اسراف‌کاری بیزار هستند چون به نظرشان شخص اسراف‌کار قدر پول را نمی‌داند. او اصلا به دلایل روانی این مساله توجه ندارد چون به نظرش قانع‌کننده نیستند. در عوض اگر هم در خرج کردن پول صرفه‌جویی کنید از نظر او باید حتما برای پول‌های پس‌انداز شده برنامه‌ای داشته باشید. آن‌ها کلا از بی‌برنامگی و آشفتگی خوش‌شان نمی‌آید حالا در هر زمینه‌ای که باشد.
آن‌ها بسیار قابل اعتماد هستند. فقط نمی‌توانند احساسات طرف مقابل‌شان را به خوبی درک کنند. البته این کارشان اصلا عمدی و آگاهانه نیست بلکه آن‌ها ذاتا در درک نیازهای عاطفی ابراز نشده دیگران چندان موفق نیستند.
همین مساله باعث می‌شود که مردان متولد مهر گاهی نتوانند در ارتباط با جنس مخالف موفق باشند. چون برای زن‌ها غیرقابل باور است که موجودی که این چنین در عاشقی متبحر است در این موضوعات نتواند موفق باشد.
وقتی که یک مرد مهرماهی متولد می‌شود اگر قمر در عقرب نباشد این مرد در امور مالی خساستی هم نشان نخواهد داد. اتفاقا این مرد تحت تاثیر صورت فلکی ماه تولدش خیلی هم دست و دلباز خواهد بود. در حقیقت مهرماهی ها معتقد هستند که باید پول را برای هر چه که زیبایی یا شادمانی برای آدم می‌آورد خرج کرد.
همین دست و دلبازی باعث می‌شود که خانه او همیشه پر از مهمان باشد، مگر در روزهایی که به لاک تنهایی (یا بهتر است بگوییم تنبلی!) خود فرو می‌رود.
برای یک مرد متولد مهر حضور داشتن در جمعی که افرادش را خوب نمی‌شناسد چندان جالب نیست. به همین خاطر ممکن است گاهی او را موجود فراری از اجتماع بدانند. او به تماس‌های جسمانی مانند تنه خوردن هم حساس است. برای همین در همهمه و ازحام حضور پیدا نمی‌کند. اما می‌توان گفت که با تمام وجودش خواهان معاشرت و دوستی با افراد مختلف است، خصوصا اگر این افراد باهوش و بادرایت باشند.
بهترین راه برای طلاق گرفتن از یک مرد مهرماهی این است که برای او خانه‌ای درهم و برهم بسازید. او حتی اگر خودش شلخته باشد نمی‌تواند این شلختگی را از سمت همسرش تحمل کند و همین امر ممکن است حتی او را به سمت خیانت تشویق کند.
دلیل تمایل او به نظم این است که دلش می‌خواهد خانه‌اش پناهگاه دنجی در برابر جنجال‌های دنیای بیرون باشد و اگر اینطور نباشد تعادل ذاتی‌اش بهم می‌خورد. در بسیاری موارد پیش می‌آید که او ناراحت است ولی دلیلش را نمی‌داند. اما مشخصا به خاطر آشفتگی و بی‌نظمی محیطی است که درش قرار دارد. حتی اگر آشفتگی‌ای در کار نباشد شاید در محیط چیزی باشد که او دوست نداشته باشد مثل رنگ پرده‌ها! ولی نداند و فقط به خاطرش آشفته باشد!
مرد مهرماهی در پدری کردن هم عدل و انصاف را فراموش نمی‌کند و فرزندانش هیچ کدام حس نخواهند کرد که از بقیه عزیزتر هستند. او با تمام قدرتش انضباط را در قبال فرزندانش به کار می‌گیرد و اگر بخواهد آن‌ها را تنبیه کند از قبل برای آن‌ها توضیح می‌دهد که چرا تنبیه‌شان می‌کند. همین باعث می‌شود که بچه‌ها بسیار مجذوب چنین پدری شوند.
البته مردان متولد مهر پس از ازدواج علاقه زیادی به بچه‌دار شدن نشان نمی‌دهند ولی وقتی بچه‌دار شدند کاملا عاشق فرزندشان می‌شوند و هرگز نمی‌گذارند فرزندشان احساس تنهایی کند.
البته با وجود این بچه‌ها همسر مرد مهرماهی باز هم مقام و منزلتی جداگانه در قلب مردش خواهد داشت. چون برای متولدین مهرماه همسر همیشه اولین جایگاه را از نظر اهمیت دارد. البته به شرط آنکه این همسر همیشه تمیز، مرتب و آرایش کرده باشد و خانه‌اش را تمیز نگه بدارد.

انواع طالع بینی های ماه مهرانواع طالع بینی های ماه مهر

۲- طالع زن متولد مهر:

زنان مهرماهی دارای استخوان‌بندی نسبتا درستی هستند و مظهر اراده و جدیت هستند. همین امر باعث می‌شود که از نظر فکری شباهت زیادی با مردان داشته باشند و برداشت‌های‌شان از موضوعات مختلف خیلی مردانه باشد. اما ظرافت‌های زنانه‌شان هم زیاد است!

این زنان در هر موقعیتی که باشند هوشیاری و انصاف‌شان را نشان می‌دهند حالا خواه این موقعیت انتخاب لباس برای شما باشد خواه مسائل مربوط به خودش. بنابراین در بحث‌های‌تان در مورد موفق‌ نشدن‌های‌تان با او احتیاط کنید چون ابایی ندارد از اینکه کوتاهی‌های شما را برای شما آشکار کند.
جالبی سروکله زدن با این زن‌ها این است که اصلا از بحث با آن‌ها خسته نمی‌شوید و ناگهان خود را در حالی می‌یابید که دارید یک ساعت به استدلال‌های‌شان گوش می‌دهید و در نهایت به راه‌ حل‌های جالب می‌رسید. دلیلش هم لبخند دلنشین و جملات زیبای او هنگام بحث است! پس او در بحث اینگونه نیست که به طور مطلق بخواهد از منطق استفاده کند بلکه از صفات زنانه‌اش هم بهره می‌برد و در بحث با مردان تمام تلاشش را می‌کند که غرورشان را جریحه‌دار نکند.
بهترین جایگاه برای چنین زن‌هایی مخبر سیاسی یا نویسنده است خصوصا در فصل انتخابات که می‌توانند جناح‌های مختلف و احزاب گوناگون را مقایسه و بررسی کنند. البته آن‌ها نه تنها می‌توانند رویداد اطراف را به خوبی سبک و سنگین کنند که در امور احساسی و رفاقت هم همینطور هستند.
زن مهرماهی هرگز دوست ندارد نظرش را به کسی تحمیل کند و به همین خاطر به استدلال و منطق روی می‌آورد. در واقع او می‌خواهد به طرف بحثش کمترین آسیب را وارد کند و به همین خاطر ممکن است حتی عواطف خودش را نادیده بگیرد. او با خودش هم همواره در حال بحث است و سعی می‌کند دیدگاه‌های مختلف را بررسی کند تا بتواند یک تصمیم نهایی بگیرد. تصمیمی که تمام جوانب امر در آن در نظر گرفته شده باشند.
او اصلا بدون انصاف و قضاوت‌های بی‌طرفانه نمی‌تواند زندگی کند و از نظرش هر کاری باید عادلانه انجام شود. شاید این برای بسیاری از افراد خسته‌کننده باشد. ولی برای بسیاری دیگر هوشمندانه است.
اکثر زنان مهرماهی چه ازدواج کرده باشند چه نکرده باشند شاغل هستند چون به تجملات علاقه بسیاری دارند و برایش نیازمند پول هستند. البته یکی دیگر از دلایل علاقه‌شان به پول آسایش مرد زندگی‌شان هم هست و این خودش یک صفت بی‌نظیر است که نمی‌خواهند شریک زندگی‌شان را به زحمت بیندازند.
آن‌ها از تنهایی خوش‌شان نمی‌آید و دوستان بسیاری دارند. به همین خاطر اصلا اهل زندگی کردن بدون شریک نیستند و دل‌شان می‌خواهد در همه کارهای مربوط به طرف مقابل‌شان نقش یک همراه خوب داشته باشند. از نظر این زن‌ها ازدواج مثل یک معامله پایاپای و واجب است.
زنان متولد مهرماه مرز بین عشق، دوستی، انصاف، منطق و عمل را به خوبی مشخص می‌کنند و اگر در کارهای و فعالیت‌های شوهرشان شرکت کنند دوست دارند قائم مقام شوهرشان باشند. آن‌ها رهبری همسرشان را کامل قبول می‌کنند و با تمام وجود از آن‌ها حمایت می‌کنند. برای همین برای شوهران این زنان بهتر است که به زنان‌شان میدان دهند و به هوشمندی‌ آن‌ها اطمینان کنند. چون زنان مهرماهی با مشاورات خوبی که می‌دهند دوست دارند موانع پیشرفت را از سر راه همسرشان بردارند.
کمتر پیش می‌آید که یک زن مهرماهی از روی احساساتش تصمیمی بگیرد یا عجولانه قضاوتی کند. مگر اینکه از یک پدر و مادر فروردینی متولد شده باشد!
مردانی که متولد فروردین، آبان، مرداد و اردیبهشت باشند زنان مهرماهی را شریکی صادق و عاقل برای خود می‌بیننند. آن‌ها چنین زنی را ستایش می‌کنند و همسرشان هم متقابل آن‌ها را می‌پرستد.
زنان متولد مهر ماه هرگز اسرار دیگران را بازگو نمی‌کنند یا در مقابل دیگران به همسرشان بی‌احترامی نمی‌کنند. آن‌ها انسان‌های ملاحظه‌گر و حرمت‌نگهداری هستند. بسیاری از مردان موفق همسران‌شان متولد مهر هستند. مردانی که موفقیت خود را کاملا مدیون همسرشان می‌دانند.
آن‌ها در تزیین خانه‌شان از رنگ‌های شاد و زیبا استفاده می‌کنند و مثل یک نقاش خانه را می‌چینند. غذای‌شان را هم همیشه سروقت آماده می‌کنند و در آشپزی‌شان تنوع به خرج می‌دهند.
به جز این، زنان مهرماهی علاقه دارند در تزیین خانه از انواع گل‌ها و گلدان‌ها استفاده کنند. خانه‌داری برای آن‌ها یک شغل تمام وقت است و آن‌ها می‌خواهند که خانه‌داری را به حد کمال برسانند. به شرط آنکه همسران‌شان هم احترام‌‌شان را رعایت کند.
هرگز نخواهید که برای زن مهرماهی نقش فرمانده بازی کنید یا از او ایراد بگیرید و به او دستور دهید. چون او اصلا این شرایط را تحمل نمی‌کند و با یک نقشه زیرکانه فرماندهی شما را زیر سوال می‌برد تا نه تنها مساوات را بین خودش و شما برقرار کند بلکه کاری کند که شما بدون صلاح‌دیدش کاری انجام ندهید.
او قدرت زیادی در آرام کردن امواج خروشان احساسات منفی مثل عصبانیت دارد و همین ممکن است باعث شود فکر کنید موجودی صلح‌طلب و ضعیف است. در حالیکه باطنش از فولاد ساخته شده است و این بیزاری از جنگ و جدال تنها به خاطر تمایلش به آرامش است. وگرنه پشت این ظاهر صلح‌طلب اراده‌ای قوی و روحی مقاوم قرار دارد که می‌تواند در بدترین شرایط کشتی خانواده را به ساحل آرامش برساند.
بعد از اینکه مدتی با زن مهرماهی زندگی کردید می‌فهمید که به او بسیار نیازمند هستید خصوصا هنگام گرفتاری! نگران نباشید… او هرگز به شما سرکوفت نخواهد زد و تمام مسئولیت‌های زنانه‌اش را هم به درستی انجام خواهد داد.
او بسیار به فرزندانش رسیدگی می‌کند اما جایگاه همسرش را از فرزندانش جدا می‌کند. اصلا به عقیده بسیاری دلیل بچه‌دار شدن او حفظ نشاط شوهرش است! به همین خاطر هم هست که تن بچه‌هایش لباس‌های رنگارنگ و تمیز می‌کند و اولین جمله‌ای که به آن‌ها یاد می‌دهد این است: خدا مواظب پدرم باش.
زن متولد مهر یک مادر مهربان است ولی اصلا اهل سهل‌انگاری نیست و ممکن است خیلی هم به فرزندانش سخت‌گیری کند. او به فرزندانش یاد می‌دهد که حتما احترام پدرشان را نگه دارند و در عین حال یک آغوش امن به آن‌ها می‌دهد تا وقتی مورد خشم پدر واقع شدند بتوانند به آن پناه بیاورند.
متولدین این ماه ذاتا به شیرینی‌جات و تنقلات علاقه دارند و به همین خاطر همیشه در معرض چاقی هستند.
ممکن است گاهی در وجود زن مهرماهی ریاست‌طلبی ببینید ولی نگران نباشید چون او هیچ وقت به دور از انصاف رفتار نمی‌کند. در چنین مواقعی منتظر باشید تا کفه‌های ترازو مجددا تعادل خودشان را بازیابند و او همان زن همیشگی شود.

انواع طالع بینی های ماه مهرانواع طالع بینی های ماه مهر

*طالع بینی چینی*

یکی از انواع طالع بینی های مهر ماهی‌ ها، طالع بینی چینی است، البته به طور کل این طالع بینی به سال تولد شخص بستگی دارد. شما می‌توانید در طالع‌ بینی چینی سال تولد، نماد یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید این نماد در ماه تولد شما چگونه است. یعنی مثلا سال تولد شما سال موش است، این موش اگر مهرماهی باشد چه می‌شود؟ در قسمت زیر شرح داده‌ایم که هر نماد از نوع مهرماهی‌اش نشانه چه خصوصیاتی است.

*سال تولدو خصوصیات مربوط به ماه مهر*

-موش : او موش صلح‌جویی است که حالت تهاجمی‌اش تعدیل شده است.
-گاو : او موجودی اجتماعی است که می‌داند باید چه کاری کند.
-ببر : ببر متولد مهر یک ببر اهلی است و برای همکاری بسیار مناسب است.
-گربه (خرگوش) : او گربه‌ای چاپلوس است که حالتی زنانه دارد و اگر مرد باشد بسیار جذاب و مورد علاقه خانم‌هاست.
-اژدها: او یک اژدهای اطمینان‌بخش است ولی نباید خیلی به او اطمینان کنید چون فریبکار است.
-مار: او ماری مودب است ولی ادبش ظاهری است و ذاتا درستکار نیست. بهتر است از او حذر کنید.
-اسب: اسب مهرماهی مشابه اسب سیر است. او دوست دارد خودنمایی کند و از کاری که می‌کند لذت می‌برد.
-بز: اصلا باخت در برابر چنین بزی معنی ندارد. او همیشه پیروز میدان می‌شود.
-میمون: یک بندباز به تمام معنا که خیلی عالی تعادلش را حفظ می‌کند ولی هر لحظه ممکن است سقوط کند.
-خروس: خروس مهرماهی یک خروس خوشمزه است که می‌داند با دیگران چگونه رفتار کند و سیاستمدار و مدبر است.
-سگ: سگ مهرماهی خیلی ضعیف است ولی باید با او بسیار قانع‌کننده برخورد کرد وگرنه دردسر می‌آفریند.
-خوک: او یک خوک واقعی است، چون بسیار ساده‌لوح است و عاقبت طعمه دیگران می‌شود.

انواع طالع بینی های ماه مهرانواع طالع بینی های ماه مهر

*طالع بینی هندی*

طالع بینی هندی متولدین مهر هم مثل طالع بینی خورشیدی مهرماهی ها به تفکیک جنسیت بیان شده است.

۱- طالع بینی هندی مرد متولد مهر:

در طالع بینی هندی مردان متولد مهرماه مارهای خوش خط و خالی هستند که رفتاری عالی دارند. آن‌ها همانند شوالیه‌هایی چشم‌گیر هستند که با اسب سفیدشان به جنگ دشمنان می‌روند تا دوشیزه‌های گرفتار را نجات بدهند! حتی اگر در قرن بیست و یک زندگی کنند! بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید که او در مقابل خانم‌ها رفتار درست را به خوبی بلد است و می‌داند چطور باید از آن‌ها محافظت کند.
مرد مهرماهی بسیار جذاب و خواستنی است. او همیشه کلکسیونی از ادکلن و عطرهای مختلف دارد و به ظاهرش اهمیت بسیار می‌دهد. ضمنا در احترام گذاشتن به بانوان سرآمد است و از آن دسته مردهایی است که همیشه در اتوبوس یا مترو جای‌ خود را به خانم‌ها می‌دهند.
او دوست‌داشتنی و بانزاکت است و می‌تواند به خاطر این صفاتش در سیاست بدرخشد. یکی دیگر از صفاتش این است که هرگز دلش نمی‌خواهد کسی را از خودش برنجاند و اگر هم رنجاند حتما از دلش درمی‌آورد.
حالا نکته آزاردهند در میان این همه صفات خوب می‌دانید چیست؟ این است که وقتی با این مرد ازدواج می‌کنید می‌بینید که او کلا با همه دوشیزه‌ها همین قدر با ملاحظه و مودبانه رفتار می‌کند. البته در رفتار مرد متولد مهرماه اصلا هیچ بی‌وفایی دیده نمی‌شود. اگرچه او نمی‌تواند اصلا صورت‌های زیبا را نادیده بگیرد.
مرد مهرماهی همیشه دلش می‌خواهد زیبا، جذاب و خواستنی دیده شود. برای همین اگر از نظر مالی قوی باشد سعی می‌کند بهترین لباس‌ها از بهترین جنس‌ها را به تن کند نه اینکه بخواهد موقعیت اجتماعی‌اش را به رخ کسی بکشاند بلکه به این خاطر که او عاشق بهترین چیزها می‌شود.
در طالع بینی هندی مرد متولد مهر ماه عنصر وجودی این مرد هوا در نظر گرفته شده است و گفته شده که احساسات او بیشتر نشات گرفته از ذهنش است تا قلبش. البته سیاره حاکم بر وجود این مرد ونوس است و به همین خاطر است که زندگی برای او سراسر عشق و شور است.
برای مردان متولد مهر سخت است که بپذیرند گاهی رفتارشان سرد است. آن‌ها جذاب هستند ولی اگر تبدیل به انسانی منفی شوند می‌توانند نامرتب، بی‌ادب و حتی هرز باشند.
یک پدر متولد برج میزان پدری فداکار است. البته او علاقه چندانی به فرزندانش در سنین نوزادی ندارد چون آن‌ها مدام باید تر و خشک شوند. ولی وقتی این فرزندان بزرگ شوند و زبان باز کنند جای خودشان را در دل پدرشان باز می‌کنند.
پدران مهرماهی کلا علاقه چندانی به این ندارند که وقت زیادی به فرزندان‌شان اختصاص دهند و شاید از گلف بازی کردن بیشتر از بازی با بچه‌شان لذت ببرند.

۲- طالع بینی هندی زن متولد مهر:

در طالع بینی هندی زنان متولد مهر را می‌توان به یک هلو تشبیه کرد! چون آنقدر زیبا و خواستنی هستند که نفس هر مردی را بند می‌آورند. البته نه که در میان‌شان هیچ زن زشتی پیدا نشود… ولی اگر پیدا شد شک نکنید که او هم پیش خودش فکر می‌کند که خیلی زیباست. به هر حال این چیزی است که هم دختران متولدین مهر می‌دانند هم همه: دختران متولد برج میزان قشنگ‌ترین دختران در کهکشان راه شیری می‌باشند!
البته زیبایی این دخترها فقط به ظاهرشان محدود نیست. آن‌ها ذاتا زیبا هستند. مثلا طوری لباس می‌پوشند که همه چیز با هم ست باشد یا هر چیزی که بپوشند را دقت می‌کنند که تمیز باشد حتی اگر کهنه باشد. دختران متولد مهر شیفته مد و پوشاک هستند و شغل طراحی لباس برای آن‌ها ساخته شده است. البته ممکن است روزی برسد که او را لباس‌هایی نازیبا و کثیف ببینید… در این زمان مطمئن باشید که او در بحران به سر می‌برد و بحرانش هم به احتمال زیاد با شریک زندگی‌اش است.
زنان مهرماهی هم از تنهایی خوشش نمی‌آید و سعی می‌کند وقتش را با هم‌صحبتی با دیگران پر کند. خیلی کم پیش می‌آید که یک زن متولد مهر تنها زندگی کند و اگر هم اینچنین شود مطمئن باشید که او اطرافش را پر از دوستان مختلف می‌کند. می‌توان گفت که در میان زنان متولد برج‌های مختلف او بیشترین شباهت را به زنان مردادماهی دارد. مثلا در زمینه مهمان‌نوازی! چون دلش می‌خواهد با کمترین زحمت بهترین پذیرایی را به نمایش بگذارد و به لوکس بودن پذیرایی‌اش اهمیت بسیاری می‌دهد.
زنان متولد مهر عاشق بوی شیرینی و کیک هستند و اگر عطر یا دسته‌گلی با بوی شیرینی هدیه بگیرند بسیار خوشحال می‌شوند. فقط چیزی که در هدیه‌تان حتما باید رعایت کنید هماهنگی رنگ‌هاست و مثلا باید رنگ بسته عطر با رنگ گلبرگ‌های گلی که به او هدیه می‌دهید جور در بیاید.

این زنان نمی‌توانند مادری را در ذات خودشان داشته باشند با این وجود سعی‌شان را می‌کنند. فرزندان یک مادر متولد مهر باید به غیب شدن‌های ناگهانی مادرشان عادت کنند. البته خود این مادر هم باید کم کم یاد بگیرد که به مهر و محبت به خانه و خانواده‌اش بیشتر اهمیت بدهد.
البته می‌توان گفت که مادران متولد مهر وقتی فرزندان‌شان به زبان می‌آیند اهمیت بیشتری به آن‌ها می‌دهند و مثلا از همان سن کم فرزندان‌شان را با کتاب انس می‌دهند تا ذهن‌شان خلاق شود. توجه این مادرها به تیپ و لباس گریبان فرزندان‌شان را هم می‌گیرد! یعنی آن‌ها مدام در تلاش هستند که بهترین لباس‌ها را تن فرزندان خود کنند و نمی‌توانند اصلا بوی بد و زننده‌ای از کودک را تحمل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی