پیرلی تایید تست جدید لاستیک را از فیا گرفت


فرمول یک ایران – آخرین تست رسمی شرکت پیرلی برای لاستیک های فصل بعد در پیست پل ریکارد توسط استبان اکون در خودرو مرسدس W10 انجام شد. با این حال شرکت پیرلی جهت نهایی شدن ترکیب لاستیک ها و همچنین برای درک بهتر لاستیک های فصل 2020 از فدراسیون جهانی اتومبیلرانی درخواست یک تست جدید برای ترکیب های جدید داشت و این تست قرار است در تاریخ 7_8 اکتبر در پیست...

فرمول یک ایران – آخرین تست رسمی شرکت پیرلی برای لاستیک های فصل بعد در پیست پل ریکارد توسط استبان اکون در خودرو مرسدس W10 انجام شد. با این حال شرکت پیرلی جهت نهایی شدن ترکیب لاستیک ها و همچنین برای درک بهتر لاستیک های فصل ۲۰۲۰ از فدراسیون جهانی اتومبیلرانی درخواست یک تست جدید برای ترکیب های جدید داشت و این تست قرار است در تاریخ ۷_۸ اکتبر در پیست بارسلونا انجام شود.

در سوئیس جلسه ای برای تایید تست پیرلی برگزار شد که با مخالفت دو تیم روبرو شد اما فیا تصمیم گرفت که با توجه به اکثریت آرا که بیش از هفتاد درصد است این جلسه تمرینی برگزار شود. فدراسیون همچنین اعلام کرد که با توجه به مسائل مربوط به ایمنی، نیازی به تأیید تمام تیم ها نیست چون این تست برای اطمینان بیشتر از عملکرد لاستیک های پیرلی نیز هست. از طرفی دیگر نیز طبق قوانین فنی کاملا تصریح شده است که ساخت و ساز های مربوط به فصل ۲۰۲۰ باید تا اول سپتامبر انجام می شد که پیرلی این تاریخ را از دست داده است. هدف پیرلی کار گسترده برای ترکیب جدیدی است که از این شرکت از ابتدای سال جاری درخواست شده بود. بدیهی است که این تغییر بیشتر بر روی بخش بیرونی و ترکیب های لاستیک است نه بخش داخلی و استخوان بندی کلی لاستیک ها. البته تاخیر در اطلاع رسانی که قرار است بین جایزه بزرگ روسیه و ژاپن اعلام شود به این معنی است که تیم های برتر که امکانات و منابع بیشتری در اختیار دارند قادر به انجام این تست هستند.

شایعات از آمادگی تیم مرسدس برای این تست خبر می دهد. تیم های دیگر نیز اعلام کردند اگر این تست به صورت عادلانه و با توجه به منافع همه انجام شود موافق این تست هستند چون برای ورزش مفید است حتی اگر خودرو آن ها در تست شرکت نکند.

فردریک واسر مدیر تیم الفا رومئو در مصاحبه ای بیان کرد:

نظر شخصی من این است که ما باید از پیرلی حمایت کنیم. طرفداران به شدت در چندین ماه گذشته از لاستیک ها شکایت داشتند و اگر ما بخواهیم اوضاع بهتر شود باید از آن ها حمایت کنیم. فیا از من پرسید و من نیز اجازه خود را دادم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟