بازدید از موزه یاسوج برای عموم مردم رایگان است


بازدید از موزه یاسوج برای عموم مردم رایگان است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته گردشگری بازدید از موزه یاسوج برای عموم مردم و علاقه مندان رایگان خواهد بود.

محمود باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های گردشگری این استان با توجه به شعار سال با محوریت آموزش و مهارت از پنجم تا دوازدهم مهرماه برگزار خواهند شد.

وی افزود: غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم سنتی تعزیه خوانی، برگزاری فم تور راهنمایان گردشگری در منطقه گردشگری تنگ لیتون، حضور در نماز جمعه، برگزاری فم تور بومگردی در منطقه گردشگری خامی و برگزاری میز خدمت در شهرستان های استان و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه از مهم ترین برنامه های اجرایی هفته گردشگری استان است.

باقری برگزاری کارگاه آموزشی در مدارس با حضور تشکل های گردشگری و راهنمایان این حوزه را از دیگر برنامه های هفته گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم و گردشگران از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهر می توانند از تخفیف ۳۰درصدی مراکز اقامتی و پذیرایی تحت نظارت این اداره کل بهره مند شوند.

کهگیلویه وبویراحمد با بیش از ۱۶ هزار کیلومتر مربع وسعت بین استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان واقع شده است.

این استان دارای دو منطقه سردسیری و گرمسیری است.

شهرستان‌های بویراحمد و دنا در منطقه سردسیری قرار گرفته‌اند و شهرستان‌های گچساران، باشت، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمئی هم در منطقه گرمسیری واقع شده‌اند.

افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۷۵۰ مورد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟