مقاومت سیمان ماهان کرمان 25درصد ارتقا یافت


مقاومت سیمان ماهان کرمان 25درصد ارتقا یافت

کرمان - ایرنا - در راستای تحقق شعار سال با تکیه بر داشته‌های داخلی و نیز زلزله خیری کرمان کارخانه سیمان ماهان این استان در سالجاری موفق به ارتقای 25درصدی مقاومت سیمان تولیدی خود شده است.

به گزارش ایرنا، مدیر فروش کارخانه سیمان ماهان شامگاه چهارشنبه در سمینار تخصصی روش های کاربردی اجرا و کنترل بتن های مقاوم در برابر زلزله در محل مجتمع آموزش عالی زرند با اعلام این مطلب افزود: در چنین سمینارها و کارگاههای تخصصی باید بتوانیم کاربرد بتن و اختلاط بتن در سازه های بتنی را به شکل مهندسی و علمی نه به شکل سنتی بیان کرده باشیم و فرقی هم برای ما ندارد کدام کارخانه باشد و صرفا مربوط به سیمان ماهان نیست و البته در سیمان ماهان به دلیل اینکه با کارخانجات پیشرفته ای سروکار دارد از یک ماه قبل تاکنون طرح توسعه ای را پیاده کرده و توانستیم در کارخانه مقاومت سیمان را تا ۲۵ درصد تغییر و ارتقا بخشیم.

محمدرضا خیرخواه اضافه کرد: برگزاری این سمینار و همایش ها با دید علمی برای ارتقای سطح علمی تمامی کسانی است که با بتن و محصول سیمان سروکار دارند و معتقد هستیم که این هزینه کردن ها چیزی جز ارتقای سطح علمی چیزی به همراه ندارد.

مدیر فروش کارخانه سیمان ماهان افزود: شهرستان زرند در سال ۸۸ تا ۹۰ به عنوان باسوادترین شهرستان استان را با ۲۵ هزار نفر جمعیت به خود اختصاص داده است و این یعنی قابلیت ها و ظرفیت های ویژه ای با وجود کارخانه های فولاد، کنسانتره، ذغالشویی و معادن دیگر دارد که ما را به سمت و سوی اشتغال می کشاند.

خیرخواه با اشاره به افزایش مصرف سیمان در این شهرستان نسبت به گذشته گفت: در صدد هستیم با ساماندهی تیم بازاریابی مصرف را در این شهرستان بیشتر عرضه کنیم .

وی با بیان اینکه زرند تجارب تلخی از حادثه زلزله را به خود دیده است گفت: باید تلاشمان این باشد که سازه‌های این شهرستان را به طرف سازه‌های بتنی هدایت کرده و این فرهنگ را بین سازندگان ساختمان نهادینه کنیم و این انجام نمی‌شود مگر با اطلاعات وسیع و علمی نه سنتی.

خیرخواه با بیان این‌که ۸۰ درصد شهرداری‌های استان مصرف‌کننده‌ سیمان ماهان هستند، گفت: تمام مصالح فروشی‌های رفسنجان و بخش عمده مصالح فروش های کرمان محصول ما را به مشتری عرضه می‌کنند.

مدیر فروش کارخانه سیمان ماهان از صادرات محصولات این کارخانه خبر داد و افزود: ما ۲۰ درصد تولید کارخانه را به صادرات اختصاص داده‌ایم و در حال حاضر سیمان ماهان به برخی کشورهای همسایه صادر می‌شود.

۹۸۸۹/ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس