حل مشکلات اقتصادی در گرو شعارزدایی است


حل مشکلات اقتصادی در گرو  شعارزدایی است

کرج - ایرنا - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید از حالت شعارزدگی خارج شویم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی ارجمند عین الدین روز پنجشنبه در همایش یاد یاران که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کرج برگزار شد، افزود: در سال‌های اخیر موضوع مشکلات اقتصادی موجب آزار مردم شده است.

وی اظهار کرد: این نظام به لطف الهی و شهدا از نظر امنیتی آبدیده شده است.

وی تاکید کرد که چندین سال است که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالها از عناوین حوزه اقتصادی استفاده می کنند اما متاسفانه به این شعارها چندان توجه نمی‌شود.

ارجمند عین‌الدین ادامه داد: امروزه یکی از مشکلات اقتصادی ما حوزه بانکی است که برای حل این موضوع باید از حالت شعار زدگی خارج شویم.
وی ساختارهای اداری را دیگر مشکل امروز مردم برشمرد و معتقد است که ساختار موجود هیچ ربطی به اسلام ندارد.

وی اظهار داشت که بروکراسی‌های بسته و پیچیده باعث نفرین مردم می‌شود.
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: گاهی در لایه‌های پایین دیده می‌شود که یک مدیر از نظر قانونی نمی‌تواند کار ارباب رجوع را انجام دهد اما این موضوع را به طور صریح نمی‌گوید و در نهایت مردم آن قدر می‌دوند تا شاکی می‌شوند.

او بیان کرد: کارآمدی نظام یعنی اینکه هرکس به اداره‌ای مراجعه کرد مشکلش به راحتی حل شود، اما وقتی مردم برای رهبری و در سفرهای ریاست جمهوری برای شخص رئیس جمهوری هزاران نامه می نویسند، یعنی کار آنها انجام نشده است.

در این آیین از خانواده شهدای جهادگر استان تجلیل و به تعدادی از شرکت کنندگان بر اساس قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا شد.

۶۱۵۶/۶۹۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری