نوزدهمین آغاز یک پایان در زنجان


نوزدهمین آغاز یک پایان در زنجان

اهدا عضو، پایانی برای اهدا کنندگان بوده و آغاز و تولدی دوباره برای فرد گیرنده است، اهدای عضو تصمیمی دشوار برای خانواده‌های اهداکنندگان بوده که اراده قوی می‌خواهد و تصمیمی که موافقت با آن حیات دوباره‌ای به نیازمندان اهدای عضو می‌بخشد.

به گزارش ایسنا، هجدهمین اهدای عضو در استان زنجان متعلق به مرد 67 ساله‌ای (ساکن تهران) است که در اثر سانحه در زنجان دچار مرگ مغزی شده و در مرکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی آیت‌الله موسوی زنجان بستری شده بود.

پس از اخذ رضایت از خانواده مرحوم کریم یوسفی برای اهدا عضو و با توجه به بالا بودن سن آن مرحوم، امکان اهدای دیگر ارگان‌ها به جز کبد به بیمارستان سینای تهران انتقال یافت.

نوزدهمین اهدای عضو استان زنجان نیز متعلق به مرد 54 ساله‌ای (ساکن شهر هیدج) است که در اثر سکته قلبی دچار عارضه مرگ مغزی شده بود.

پس از اخد رضایت از خانواده مرحوم ذکرالله احمدخانی و تایید مرگ مغزی وی در بیمارستان بوعلی شهرستان خرم‌دره، سه ارگان حیاتی شامل کبد، کلیه‌ها و نسوج اهدا شد و به بیمارستان سینای تهران انتقال یافت.

به گزارش ایسنا، افرادی که تمایل به اخذ کارت اهدای عضو هستند از سه روش می‌توانند برای دریافت کارت خود اقدام کنند که اولین روش، ارسال کد ملی خود به شماره ۳۴۳۲، دومین روش شماره‌گیری #۳ ۳۴۳۲ و سومین روش مراجعه به سایت اهدای عضو به نشانی https://ehda.center است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...