پروژه‌های راه‌سازی مهران از 10 مهر تعطیل می‌شوند/ایلام آماده پذیرایی بیش از 4 میلیون زائر


پروژه‌های راه‌سازی مهران از 10 مهر تعطیل می‌شوند/ایلام آماده پذیرایی بیش از 4 میلیون زائر

استاندار ایلام در نشست با پیمانکاران پروژه های اربعین تأکید کرد: باید برای تردد بیش از 4 میلیون زائر از استان برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی دشتکی» در دیدار با پیمانکاران پروژه های راهسازی اربعین بر پرداخت مطالبات پیمانکاران تأکید و اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلات مالی کشور و از طرفی ضرورت اجرای پروژه های اربعین تا ایام اربعین تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات به کار بسته ایم.

وی ادامه داد: طبق توافق به عمل آمده اعتباراتی که تعهد شده است از طریق اوراق و اسناد خزانه به پیمانکاران پرداخت می‌شود و البته ابلاغ این اعتبارات باید سیکل زمانی خود را طی کند.

استاندار ایلام در ادامه با بیان این که استان ایلام و مرز مهران اصلی ترین مرز برای تردد زوار اربعین در کشور است، خاطرنشان کرد: ما باید برای تردد بیش از ۴ میلیون زائر در ایام اربعین برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: امسال در پیک تردد در مسیر رفت باید برای ۲۵۰ هزار و در مسیر برگشت برای بیش از ۳۵۰ هزار زائر در یک روز آمادگی لازم داشته باشیم.

رئیس ستاد اربعین استان در خصوص پروژه‌های مهران و مرز هم گفت: بایذ پروژه‌های تعهد شده برای اربعین امسال از جمله کنارگذر غربی، زیرگذر جاده پایانه مرزی و مسیرهای دسترسی به پایانه برکت و ... تا دهم مهر ماه تکمیل شوند.

وی افزود: از روز دهم مهر به لحاظ تراکم جمعیت و تردد زوار از مرز مهران تمام فعالیت‌های عمرانی در مهران پایان می یابد و کارگاه ها تعطیل می‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط