امام جماعت و هیات امناء نسبت به کارکرد مساجد توجیه شوند


امام جماعت و هیات امناء نسبت به کارکرد مساجد توجیه شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به منظور هم افزایی بین ارکان مساجد بایستی امام جماعت و هیات امنای مساجد نسبت به مسائل روز و کارکردهای مسجد توجیه شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی امروز در جلسه هم اندیشی دستگاه های مرتبط با مسجد اظهار کرد: این جلسات در راستای هم افزایی بیشتر بین ارکان مساجد برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه با اجرای منظم این جلسات می توانیم برنامه های ویژه و مشترکی را به کمک هم برگزار کنیم، ادامه داد: مشکلات مساجد می تواند در سطح کارشناسان دستگاه ها مورد بررسی قرار گیرد و به صورت عملیاتی و میدانی برای حل آنها تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه معیارهای مسجد استاندارد مشخص شوند، افزود: امام جماعت و امناء باید نسبت به مسائل روز و کارکرد مساجد توجیه شوند .

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در هر اداره یک نفر به عنوان عضو ثابت در جلسه حضور داشته باشد.

این مقام مسئول بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه بین دستگاه های متولی امور مساجد، بیان داشت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ها تسهیل گری در امور مساجد است.

وی ادامه داد: باید بفکر کف میدان بود. سنگ بزرگ علامت نزدن است. باید از ظرفیت مساجد در زمینه خیریه، اعتیاد طلاق و مسائل دیگر استفاده کرد.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟