تصادف پراید و پژو در محور فسا - داراب یک قربانی گرفت


تصادف پراید و پژو در محور فسا - داراب یک  قربانی گرفت

شیراز_ایرنا_بر اثر برخورد یک دستگاه  خودروی پراید با یک دستگاه پژو 405 در محور فسا - داراب یک نفر جان باخت و دو نفر مصدوم شدند.

یوسف علی‌پوریان مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان فسا چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۲۰ سوم مهر ماه در محور فسا - داراب حد فاصل روستای موردی مهدی آباد رخ داد و دو دستگاه خودروی آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه راننده پراید در دم جان باخت و دو سرنشین پژو ۴۰۵ نیز مصدوم شدند.

علی‌پوریان اضافه کرد: دو سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ که از ناحیه پا و کمر دچار آسیب جدی شده اند پس از دریافت اقدامات اولیه پزشکی توسط تکنسین‌های اورژانس جهت ادامه درمان با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) فسا انتقال داده شدند.

علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

بر اساس گزارش رسمی پزشکی قانونی در سال گذشته (۱۳۹۷) استان فارس با ۱۳۵۷ نفر، کشته در سوانح رانندگی مقام نخست کشور را همچنان حفظ کرده است، مقامی که برای فارس هر سال تکرار می‌شود و قابل افتخار نیست، جایگاه نخست استان فارس در تصادفات رانندگی سال گذشته با فاصله ۳۸ کشته نسبت به جایگاه دوم تکرار شده است.

در سال‌های اخیر وضعیت راه‌های فارس نسبت به سال‌های گذشته توسعه یافته و اغلب راه‌های منتهی به مرکز استان به بزرگراه تبدیل شده اما به رغم این توسعه‌ها و حذف برخی نقاط حادثه ساز، هنوز محورهای پرترددی هستند که تصادفات منجر به مرگ زیادی در آنها روی می‌دهد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

۹۶۵۳ / ۶۱۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا