اجرای طرح صحیفه و نهج البلاغه خوانی در کانون شهید چمران قائمشهر


اجرای طرح صحیفه  و نهج البلاغه     خوانی  در کانون  شهید چمران  قائمشهر

کانون فرهنگی و هنری شهید چمران اسلام آباد قائمشهر جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه هایی را تدارک دیده که آغاز مطالعه صحیفه سجادیه و نهج البلاغه یکی از کارهای ارزشمند و تاثیرگذار در این هفته به شمار می آید.

«سید پرویز رضوی»، امروز (دوشنبه 1 مهر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مطالعه صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در کانون فرهنگی و هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر(علیه السلام) اسلام آباد قائمشهر جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز می شود که این برنامه در طول سال، تداوم می یابد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر(علیه السلام) اسلام آباد قائمشهر اظهار کرد: این کانون در این هفته، برنامه هایی را تدارک دیده که آغاز مطالعه و خواندن این دو کتاب ارزشمند یکی از کارهای تاثیرگذار برای اقشار مختلف مردم در این هفته به شمار می آید.

وی بیان کرد: «حجت الاسلام مهجوری»، امام جماعت کانون در هفته دفاع مقدس به سخنرانی می پردازد و همچنین روایتگری هشت سال دفاع مقدس و صیانت از ناموس و میهن از سوی یک راوی، دو برنامه دیگر کانون فرهنگی و هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر(علیه السلام) اسلام آباد قائمشهر در این هفته محسوب می شوند که در دو شب به برگزاری آن، اقدام خواهد شد.

رضوی ابراز کرد: شرکت اعضای کانون در صبحگاه مشترک، روز گذشته (یک شنبه ۳۱ شهریور) در حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام) قائمشهر از فعالیت های دیگر کانون در هفته دفاع مقدس بود.

وی از کمک مالی اعضای این کانون به موکب شهدای سوادکوه، خبر داد و تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر(علیه السلام) اسلام آباد قائمشهر در مناسبت های ملی و مذهبی به اجرای برنامه های فاخر می پردازد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!