برنامه‌های‌ کانون‌های مساجد جنوب فارس در هفته دفاع مقدس


 برنامه‌های‌ کانون‌های مساجد جنوب فارس در هفته دفاع مقدس

اخوت برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت هشت ساله برای کشور ما به‌دست آمد و می‌تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس هر سال در هفته دفاع مقدس سعی داشته تا با برگزاری مراسمهای محوری و متعدد، یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده نگه داشته و در ترویج فرهنگ آن گام مؤثر بردارد و امسال نیز برنامه‌های مختلفی به همت اصحاب کانون‌ها در مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد جنوب فارس، افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوع از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا از جمله یادواره شهدای غواص لارستان با عنوان «نیلوفران آبی» همراه با خاطره‌گویی و تجلیل از خانواده‌های معظم این شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های هفته دفاع مقدس بوده است.

اخوت ضمن تشریح سایر برنامه‌ها گفت: ویژه‌برنامه «خاکریز خاطرات»، غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان، خاطره‌گویی و راوی‌گری یادگاران دفاع مقدس، سرود میدانی، تئاتر و... از برنامه‌های کانون‌های مساجد جنوب فارس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: تزئین و فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی به یاد دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ایام در مساجد جنوب فارس خواهد بود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس یادآور شد: پاسداشت خون شهدا یک وظیفه عمومی است که نوجوانان و جوانان مساجد در این برنامه‌ها مشارکت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مساجد دارند.

پایان پیام/656

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط