امام جمعه کیش: سرمایه گذاران و بازاریان افسران جنگ اقتصادی هستند


امام جمعه کیش:  سرمایه گذاران و بازاریان  افسران جنگ اقتصادی هستند

کیش - ایرنا- امام جمعه کیش گفت: سرمایه گذاران و بازاریان افسران جنگ اقتصادی هستند که به کمک مسئولان می توانند پیروزی در جنگ اقتصادی را رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در همایش نقش بازار در حمایت از انقلاب و رونق اقتصادی افزود: همگی باید دست به دست هم بدهیم همانطور که کیش سربلند و پر رونق بوده به رونق گذشته خود برگردد و مایه افتخار برای ایران اسلامی باشد.

امام جمعه کیش اضافه کرد: ساخت و انتشار کلیپ هایی علیه مدیرانی که درحال تلاش و کوشش هستند، دور از اخلاق و بی انصافی است و همه باید مسوولان را کمک کنیم و برای تعالی کیش دلسوزانه گام برداریم.

وی، اضافه کرد: اقدامات خوبی برای رونق اقتصادی در کیش درحال انجام است که آن را تصدیق می کنم و نمونه آن گشایش دوباره کارخانه کیش چوب به عنوان قطب اقتصادی است که با وجود مشکلات عدیده ای که داشت و تعطیل شده بود؛ مجددا با درایت مسوولان بازگشایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با قدردانی از معاون اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان منطقه آزاد کیش بواسطه پیگیری کارشناسانه مسائل اقتصادی کیش، افزود: ما وارث یک رکود ناخواسته هستیم که بخشی از آن به واسطه تحریم ها است و بخش دیگر به خاطر سوء مدیریتی که در گذشته بوده؛ از اینرو راه برون رفت از این رکود و پیروزی در جنگ اقتصادی، تلاش و کوشش مدیران و اتحاد و عدم سوء استفاده از ضعف های یکدیگر است و در این میان باید توجه داشته باشیم اگر یک بخش کیش ضربه بخورد، تمام کیش ضربه خورده و اگر احساس کردیم یک بخش دچار تزلزل شد، باید به آن کمک کنیم و آن را سر پا نگه داریم.

حسن زاده با بیان اینکه تلاش کنیم جزیره کیش دردانه خلیج فارس باقی بماند افزود: مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های دیگر نیز کارهای خوبی کردند، من درخصوص تخصیص ارز شاهد بودم که مسئولان از چندین ماه قبل با تلاش و پیگیری از معاون اول رییس جمهوری این کار را به سرانجام رساندند و در این مورد اخیر با جراتی که به خرج دادند جزیره کیش به ثبات رسیده است.

همایش نقش بازار در حمایت از انقلاب و رونق اقتصادی سه شنبه شب با حضور مسئولان و جامعه بازاریان، فعالان و سرمایه گذاران در مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزارشد.

1339

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد