مباحث تمدنی در صحیفه سجادیه موج می زند


مباحث تمدنی در صحیفه سجادیه موج می زند

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با تاکید بر اینکه صحیفه سجادیه بهترین الگو و راهنما برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: مباحث تمدنی در صحیفه سجادیه موج می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور پیش از ظهر امروز در نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه کنگره ملی امام سجاد(ع) همزمان با هرمزگان در 30 کشور دیگر برگزار می شود، گفت: گفتمان امام سجاد(ع) نه تنها در هرمزگان بلکه به طور مستقیم در پنج استان و به طور غیر مستقیم در سراسر ایران اسلامی و بیش از ۳۰ کشور جهان گسترش یافته و برگزار می شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه سه محور خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی را مطرح کرده است.

ارزانی با تاکید بر اینکه صحیفه سجادیه بهترین الگو و راهنما برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، بیان کرد: مباحث تمدنی در صحیفه سجادیه موج می زند؛ برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بهترین الگو و بهترین راه نما و بهترین رهبر می‌تواند کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه باشد.

وی با اشاره به رونمایی هفت کتاب در کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفت: مضمون این کتاب ها برگرفته از صحیفه سجادیه و درک مطالب این کتاب ارزشمند برای همگان به ویژه کودکان است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از آموزش و تعلیم بیش از سه هزار نفر از نوجوانان و جوانان مسجدی استان هرمزگان در قالب اردوی آموزشی سفیران ولایت در شهر مقدس قم به عنوان یکی دیگر از برنامه های فاخر این رخداد فرهنگی معنوی نام برد و خاطر نشان کرد: دریافت پیام مراجع عظام تقلید و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بخش دیگری از برکات این کنگره بین المللی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی