سیستم‌ نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک‌های البرز راه‌اندازی شد


سیستم‌ نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک‌های البرز راه‌اندازی شد

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از راه‌اندازی سیستم‌ نوبت‌دهی اینترنتی در کلینیک‌های البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیامک جبارنیا با اعلام این خبر افزود: سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک‌های درمانی استان و در اولین مرحله در کلینیک ویژه دانشگاه واقع در میدان هفت تیر کرج ، به منظورتکریم مراجعین، خدمات رسانی بهینه به بیماران درمانگاه‌های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی راه اندازی گردید.

جبارنیا بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی در سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز و یا با نصب اپلیکیشن شفاداک بر روی تلفن همراه خود، در کوتاه‌ترین زمان پزشک، نوع تخصص، تاریخ و ساعت مورد نظر را انتخاب وپس از دریافت کد رهگیری در موعد مقرر به کلینیک مراجعه نمایند.

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور به حضور در صف‌های طولانی بودند که با طراحی و اجرای این فرآیند، زمان کمتری جهت دریافت نوبت صرف شده و می تواند رضایتمندی بیشتر همشهریان عزیز را به همراه داشته باشد.

جبارنیا تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیر کلینیک ویژه از تاریخ ۶ مهر ماه ۹۵درصد نوبت‌ها به صورت الکترونیکی تعیین و پنج درصد نیز به صورت حضوری و تلفنی خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس