بیوگرافی خواندنی از نوید محمد زاده +عکس


بیوگرافی خواندنی از نوید محمد زاده +عکس نوید محمدزاده هنرپیشه کرد ایرانی در تاریخ 17 فروردین سال 1365 در ایلام متولد شده است. او در سن 17 سالگی و بعد از اتمام دوره دبیرستان به بازیگری علاقمند شد و در موسسه هفت هنر کرج دوره های بازیگری را گذراند. از تحسین برانگیز ترین نقش آفرینی های این بازیگر بازی در فیلم عصبانی نیستم بود که موجب تحسین بسیاری از...

بیوگرافی خواندنی از نوید محمد زاده +عکس

بیوگرافی خواندنی از نوید محمد زاده +عکس

نوید محمدزاده هنرپیشه کرد ایرانی در تاریخ 17 فروردین سال 1365 در ایلام متولد شده است.

او در سن 17 سالگی و بعد از اتمام دوره دبیرستان به بازیگری علاقمند شد و در موسسه هفت هنر کرج دوره های بازیگری را گذراند.

از تحسین برانگیز ترین نقش آفرینی های این بازیگر بازی در فیلم عصبانی نیستم بود که موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری او را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده هنرپیشه کرد ایرانی در تاریخ 17 فروردین سال 1365 در ایلام متولد شده است.

بیوگرافی خواندنی از نوید محمد زاده +عکس

*از فوتبال تا جنون بازیگری*

دوم دبیرستان عاشق فوتبال بود و حتی قرار بود در تیم نوجوانان سایپا بازی کند اما با دیدن فیلم سوته دلان علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی متحول شد

همان شب به ویدیو کلوپ رفت و فیلم قیصر و صورت زخمی ال پاچینو را گرفت و با دیدن آنها به قول خود دچار جنون هنری شد و به این ترتیب تصمیم گرفت بازیگر شود.

بیوگرافی خواندنی از نوید محمد زاده +عکس

*زندگی نامه*

محمدزاده سال 1387 و با بازی در فیلم در میان ابرها وارد عرصه بازیگری سینما شد.

از جمله فیلم های نوید محمدزاده می توان به عصبانی نیستم در کنار باران کوثری، سیزده به کارگردانی هومن سیدی و بازی امیر جعفری، ناهید با بازی ساره بیات و پژمان بازغی، لانتوری با بازی مریم پالیزبان و باران کوثری، خشم و هیاهو با بازی طناز طباطبایی، ابد و یک روز در کنار پیمان معادی و پریناز ایزدیار، بدون تاریخ بدون امضا با بازی امیر آقایی و هدیه تهرانی، خفه گی با بازی الناز شاکردوست، مغزهای کوچک زنگ زده در کنار فرهاد اصلانی، سرخ پوست با بازی پریناز ایزدیار و آتیلا پسیانی و متری شش و نیم در کنار پیمان معادی اشاره کرد.

این بازیگر تاکنون بارها نامزد دریافت جوایز متعدد شده و برای دو فیلم ابد و یک روز و بدون تاریخ بدون امضا جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده است.

او همچنین برای فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی ونیز شده است.

محمدزاده همزمان با بازیگری سینما در زمینه تئاتر نیز فعال بوده و جوایز متعددی در این زمینه به دست آورده است.

*اولین کار در جلوی دوربین*

اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد برای اولین بار جلوی دوربین رفت

بیوگرافی خواندنی از نوید محمد زاده +عکس

*درباره ی ازدواج و همسر نوید محمدزاده*

نوید محمدزاده تاکنون ازدواج نکرده است

*حقایق خواندنی و جالب درباره نوید محمدزاده*

برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم براتیسلاوا را دریافت کرد و جایزه اش را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا نمود.
این بازیگر به سبک پوشش متفاوت و خاص شناخته شده که از بارزترین آن ها می توان به پوشش جنجالی او در جشنواره فیلم کن اشاره کرده که واکنش های زیادی به دنبال داشت، او به همراه پژمان بازغی برای فیلم ناهید در این جشنواره شرکت کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان