هوینس تهدید کرد/ نویر خط بخورد تمام بازیکنان بایرن، تیم ملی را تحریم می‌کنند


هوینس تهدید کرد/ نویر خط بخورد تمام بازیکنان بایرن، تیم ملی را تحریم می‌کنند

رئیس باشگاه بایرن مونیخ تهدید کرد در صورتی که یواخیم لوو نویر را هم از تیم ملی خط بزند، تمام بازیکنان بایرن مونیخ تیم ملی آلمان را تحریم خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، با وجود درخشش مارک آندره تراشتگن در بارسلونا، او باز هم در تیم ملی فوتبال آلمان نیمکت نشین است و یواخیم لوو ترجیح می‌دهد که از مانوئل نویر در ترکیب اصلی بهره گیرد. همین مساله باعث شده است تا دو دروازه‌بان در روزهای اخیر بارها از خجالت هم در بیایند و اظهاراتی درباره یکدیگر داشته باشند.

یواخیم لوو چند ماه پیش متس هوملس، توماس مولر و ژروم بواتنگ را از حضور در تیم ملی آلمان خط زد و اعلام کرد به دلایل جوانگرایی دیگر به این بازیکنان میدان نمی‌دهد و آنها را دعوت نخواهد کرد.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ تهدید کرد در صورتی که یواخیم لوو نویر را هم از تیم ملی خط بزند، تمام بازیکنان بایرن مونیخ تیم ملی آلمان را تحریم خواهند کرد.

هوینس همچنین با رد ادعای تراشتگن که گفته بود باید او درون دروازه بایرن قرار گیرد عنوان کرد مانوئل نویر همچنان باید گزینه نخست دروازه‌بانی بایرن مونیخ باشد.

در صورتی که این دردسر در تیم ملی آلمان ادامه داشته باشد بازیکنانی چون نیکولاس سوله، سرژ گرنابری و یاشوا کیمیچ را در تیم ملی آلمان نخواهیم دید. این ۳ بازیکن از عناصر اصلی "مانشافت" هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...