والنتینو روسی سرعت بدش در مسابقه آراگون را درک نمی کند


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید که هنوز علت سرعت بدش در مسابقه موتوجی پی آراگون را درک نمی کند، مسابقه ای که در آن دکتر با فاصله 23.6 ثانیه ای نسبت به برنده در جایگاه هشتم قرار گرفت. دکتر نیز مانند دیگر موتورسواران یاماها، ماوریک وینالس و فابیو کوارتارارو لاستیک های هارد عقب و مدیوم جلو را بر روی موتور خود بسته بود اما آنها مسابقه را در...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی می گوید که هنوز علت سرعت بدش در مسابقه موتوجی پی آراگون را درک نمی کند، مسابقه ای که در آن دکتر با فاصله 23.6 ثانیه ای نسبت به برنده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

دکتر نیز مانند دیگر موتورسواران یاماها، ماوریک وینالس و فابیو کوارتارارو لاستیک های هارد عقب و مدیوم جلو را بر روی موتور خود بسته بود اما آنها مسابقه را در رده های چهارم و پنج به پایان رساندند. روسی گفت:

می دانم که سرعتم عالی نبود و واقعا برای رقابت سکو نیز کافی نبود اما من امیدوارم و انتظار دارم که قوی تر باشم. مسابقه دشواری بود زیرا مانند دیگر موتورسواران یاماها با لاستیک عقب هارد شروع کردیم.

ماوریک و فابیو نیز مشکلاتی را در پایان مسابقه داشتند اما من پس از پنج الی شش دور چسبندگی لاستیک های عقبم را از دست دادم.

متاسفانه کند شدم و سرعتم کاملا بد بود اما مشکل از لاستیک ها نبود؛ بیشتر مشکل مربوط به موتور و تنظیمات بود، زیرا ما در نیمه دوم فصل اصلاحاتی را روی موتور انجام دادیم و من در کل رقابتی تر بوده ام.

اما من همیشه چنین مشکلی را با لاستیک های عقب داشته ام و من بیشتر از کوارتارارو و وینالس آسیب دیده ام.

والنتینو روسی سرعت بدش در مسابقه آراگون را درک نمی کندوالنتینو روسی سرعت بدش در مسابقه آراگون را درک نمی کند ولنتینو روسی

روسی از تست های میزانو در حال استفاده از سوئینگارم کربنی (مربوط به سیستم تعلیق عقب موتور) و اگزوز جدیدی است که هم تیمی اش از این اگزوز استفاده نمی کند. از روسی پرسیده شد که آیا این آپدیت ممکن است یکی از عوامل مشکل چسبندگی موتور باشد:

من پیش از این در اتریش و سیلوراستون نیز چسبندگی لازم را نداشتم و در آنجا نیز با موتور قدیمی بودم. بنابراین برای من موضوع چیز دیگریست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا