ناگت مرغ و سبزیجات رژیمی


ناگت مرغ و سبزیجات رژیمی

داخل قابلمه‌ای آب و نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید سپس کلم بروکلی‌ها را داخل آن بریزید و پس از 5 دقیقه که جوشید، با آب سرد آبکشی کنید.

ناگت مرغ و سبزیجات رژیمی
مواد لازم

سینه مرغ پخته - 2 عدد
کلم بروکلی - یک لیوان
هویج پخته – یک عدد
تخم مرغ – یک عدد
پنیررنده شده - 2 قاشق غذاخوری
آرد - به مقدار لازم
پودرسوخاری - به مقدار لازم

طرز تهیه
داخل قابلمه ای آب و نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید سپس کلم بروکلی ها را داخل آن بریزید و پس از 5 دقیقه که جوشید ، با آب سرد آبکشی کنید.کلم بروکلی های جوشیده ، سینه مرغ پخته ، هویج خرد شده و پنیر رنده شده را داخل مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا به شکل خمیری نرم شود ( می توانید دوبار چرخ کنید ) سپس به آن نمک و فلفل بیفزایید.

خمیر ناگت را یک ساعت داخل یخچال بگذارید و استراحت دهید.تخم مرغ را داخل کاسه ای بریزید و با چنگال هم بزنید.آرد سوخاری و آرد سفید را داخل ظرف های جداگانه بریزید ، تکه هایی از مایه ناگت بردارید و به آن شکل دهید سپس ناگت ها را به نوبت در آرد سفید ، تخم مرغ و آرد سوخاری بغلتانید.

پس از آماده شدن، ناگت ها را داخل سینی فر که چرب کرده اید و در فر با دمای 200 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه بگذارید تا طلایی شود یا در روغن سرخ کنید.سپس همراه با سس و سالاد سرو کنید.

نکات:

می توانید به مایه ناگت یک تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی اضافه کنید تا بافت منسجم تری داشته باشد. به جای کلم بروکلی می توانید از قارچ خام استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان