دشمنان وقتی راضی می شوند که دنباله رو آنها باشیم


دشمنان وقتی راضی می شوند که دنباله رو آنها باشیم

تهران- ایرنا- نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که نگاه برخی ها به خارج است، گفت: دشمنان وقتی از ما راضی می شوند که دنباله رو آنها شویم.

به گزارش روز سه شنبه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین "علیرضا اسلامیان" نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم خبرگان رهبری با اشاره به این که متاسفانه نگاه برخی از مسئولان برای اداره کشور به خارج است، گفت روشن است که تا ما صد در صد دنباله رو دشمنان نباشیم و در مقوله جهانی شدن غرق نشویم دشمنان قانع نمی شوند و اگر ما در یک موضوع از آنها تبعیت کنیم باید در همه شئون از آنها تبعیت کنیم.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مشکلات اقتصادی که مردم با آنها رو به رو هستند اشاره کرد و گفت: شایسته نیست که ما از کنار مشکلات مردم بی تفاوت عبور کنیم.

وی یادآور شد: وضعیت فرهنگی جامعه، بخصوص موضوع حجاب و نیز وضعیت حاکم بر فضای مجازی موضوعات دیگری بودند که اسلامیان در سخنان خود به آنها اشاره کرد و خواستار نظارت و برخورد جدی با معضلات موجود در این عرصه ها شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»