دولت زمینه استفاده از ثمرات علمیه را فراهم کند


دولت زمینه استفاده از  ثمرات علمیه  را فراهم کند

تهران-ایرنا- نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواست که دولت زمینه استفاده از ثمرات حوزه های علمیه را فراهم و از طلاب تربیت شده در دستگاه های اجرایی به خصوص وزارت آموزش و پرورش استفاده کند.

به گزارش دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین "محمد حسین احمدی شاهرودی" روز سه شنبه در هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد تاسیس حوزه های علمیه و رونق گرفتن آنها بوده ایم، از دولت خواست از طلاب تربیت شده در حوزه های علمیه در دستگاه های اجرایی و بخصوص وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از رئیس قوه قضاییه خواست با نظارت دقیق بر روند دادگاه هایی که با عنوان دادگاه مفسدان اقتصادی برگزار می شود، اتقان احکام این دادگاه را تضمین کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

احمدی شاهرودی همچنین از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست مانع دخالت نمایندگان در کار مدیران اجرایی شود تا استقلال قوا حفظ گردد.

وی همچنین از شورای نگهبان خواست در بررسی صلاحیت نمایندگان به موضوع دخالت آنها در کار مدیران اجرایی نیز توجه کند تا از این امر ناشایست پیشگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید