آیت الله خاتمی: مبارزه با فساد به عنوان یک فرهنگ مطرح است


آیت الله خاتمی: مبارزه با فساد به عنوان یک فرهنگ مطرح است

تهران-ایرنا- سخنگوی مجلس خبرگان رهبری، گفت: مساله مبارزه با فساد به عنوان یک فرهنگ در جامعه مطرح است که امیدواریم این حرکت توسط قوه قضاییه ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی در حاشیه هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم خبرگان رهبری، گفت: آیت الله رئیسی به عنوان یکی از شخصیت های دعوت شده در این اجلاس در سخنان خود اعتماد مردم را سرمایه اصلی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت؛ این که مدام طی این سال‌ها فسادها اعلام شده است اما اقدام ها کم یا ناگفته ماند به اعتماد مردم آسیب زد.

سخنگوی مجلس خبرگان گفت: آیت الله رئیسی این اعتمادسازی و بازگرداندن اعتماد آسیب دیده را به عنوان یک راهبرد مطرح کرد که البته حرف درستی است.

آیت الله خاتمی افزود: رئیس قوه قضاییه در رابطه با عدالت تاکید خاصی داشت و گفت که ما خط قرمز نمی شناسیم و در حقیقت با این کار مدیران صالح و ناصالح شناخته می شوند و حرف شان این بود که مبارزه با مفسد و فساد را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که جامعه ما امیدوار شده و به این نقطه رسیده که نظام عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دونکته در ماه های اخیر در کشور جلوه خاصی داشته است، یادآور شد: یکی حمایت از مقاومت و دیگری مبارزه با فساد است.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: همه مردم مقاومان یمن، سوریه و جاهای دیگر را تحسین می کنند و از طرف دیگر مساله مبارزه با فساد به عنوان یک فرهنگ مطرح است امیدوارم این حرکت قوه قضاییه ادامه پیدا کند.

وی در ادامه به نطق آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: سخنان وی حول محور اربعین سالار شهیدان، مقاومت و مسائل کشور بود.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز چهار نفر نطق داشتند که این نطق ها حول محور عاشورا، کربلا و مشکلات کشور به ویژه در عرصه معیشتی و در عرصه فرهنگی و گله شدید از بدحجابی ها، "شل" حجابی ها و بی حجابی ها بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس