شهدا با الگوگیری از عاشورا راهی جبهه‌ها شدند


شهدا با الگوگیری از عاشورا راهی جبهه‌ها شدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام حسن حامدنیا گفت: شهدا با الگوگیری از نهضت عاشورا برای دفاع از میهن اسلامی و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در راه اسلام ناب محمدی قدم برداشتند.

شهدا با الگوگیری از عاشورا راهی جبهه‌ها شدند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بعد از گذشت چهار سال از برگزاری اولین یادواره شهدای روستای دهنه شور در سال ۹۴، دومین یادواره سه شهید این روستا صبح امروز، دوم مهرماه با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خوشاب، بخشدار مشکان و جمعی از مسئولان این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام حسن حامدنیا از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع مردم این روستا و دانش‌آموزان حاضر در مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن و نقش تعلیم و تربیت در ایثار و شهادت، گفت: شهدا با الگوگیری از نهضت عاشورا برای دفاع از میهن اسلامی و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در راه اسلام ناب محمدی قدم برداشتند.
در ادامه این مراسم با اعطای هدایا از جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل شد و در پایان حاضران با حضور بر سر مزار دو شهید مدفون در این روستا، به مقام شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌‌های شهیدان تجدید بیعت کردند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق