اقامتگاه بوم گردی بام رودبار


اقامتگاه بوم گردی بام رودبار در استان گیلان، شهرستان دیدنی رودبار، روستای ییلاقی دارستان واقع شده است.این اقامتگاه در زمینی به مساحت 7 هکتار و زیر بنای 260 متر مربع در دو طبقه بنا شده که دارای 3 اتاق 22 متری 5 نفره در طبقه دوم و 1 اتاق 24 متری 6 نفره در طبقه […] نوشته اقامتگاه بوم گردی بام رودبار اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی...

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار در استان گیلان، شهرستان دیدنی رودبار، روستای ییلاقی دارستان واقع شده است.این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۷ هکتار و زیر بنای ۲۶۰ متر مربع در دو طبقه بنا شده که دارای ۳ اتاق ۲۲ متری ۵ نفره در طبقه دوم و ۱ اتاق ۲۴ متری ۶ نفره در طبقه اول و تلار زیبا رو به طبیعت زیبا و بکر اطراف اقامتگاه می باشد. گفتنی است که این خانه بومی ظرفیت پذیرش و اسکان ۵۰ گردشگر را دارد. این اقامتگاه بوم گردی برای رفاه آن دسته از مسافران عزیزی که امکان خوابیدن روی زمین را ندارند در همه اتاق ها ۱ تخت قرار داده و مابقی دارای سرویس کف خواب هستند.

تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی ( ۱ توالت ایرانی و ۱ توالت فرنگی داخل ایوان و ۱توالت ایرانی و فرنگی داخل محوطه ) و ۲ حمام به صورت مشترک استفاده نمایند. نمای کاملا چوبی اقامتگاه، حوضچه و حیاط دلباز با امکان پیاده روی و دوچرخه سواری، زیبایی محوطه اقامتگاه را دوچندان کرده که نمونه کامل یک زندگی آرام و به دور از هیاهوی شهر را برای گردشگران تداعی می کند.

از جمله خدمات و امکاناتی که اقامتگاه بوم گردی بام رودبار برای رفاه مسافران عزیز در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۳۰ ماشین، راهنمای محلی تورهای گردشگری، سیستم گرمایشی شوفاژ و رستوران با امکان ارائه انواع غذاهای محلی نظیر شامی رودباری، باقلا قاتق، میرزا قاسمی، ترشه تره، دیزی و قورمه اشاره کرد. گفتنی است که به دلیل آب و هوای خنک و مطبوع منطقه در فصل تابستان نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی نمی باشد.

چشمه آب معدنی سنگرود، تپه مارلیک؛ یکی از ۵ تپه باستانی در دره گوهررود، غار اسپهبدان، غار یخی درفک، چشمه آب معدنی داماش، منطقه حفاطت شده سیاهرود، آبشار کلشتر، دریاچه ویستان بره سر؛ که به طور طبیعی بر اثر زلزله به وجود آمده، ییلاقات سلانسر، دریاچه عروس، روستای شاه شهیدان رودبار، غار آبی دیورش؛ غاری به سوی داخل زمین که آب آن آرام و سرد است، جنگل نقله بر، آبشار خلشکوه، روستای اسکولک، منطقه عمارلو، کوه درفک و چشمه آبگرم ماستخور از جمله جاذبه های طبیعی و تاریخی این منطقه می باشند.

اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان و ۷ تا ۱۰ سال نیم بها می باشد.

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا شهرستان رودبار : ۱۱.۶ کیلومتر ( ۳۲ دقیقه )
فاصله تا رشت : ۷۱.۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت : ۷۱.۲ ( ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن رستم آباد : ۲۲.۸ ( ۴۰ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن رشت : ۷۴.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری رشت : ۶۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۹ دقیقه )
فاصله تا چشمه کلشتر : ۱۶.۱ کیلومتر ( ۳۸ دقیقه )
فاصله تا دریاچه سد سفیدرود : ۲۱.۵ کیلومتر ( ۴۵ دقیقه )
فاصله تا روستای زیبای سلانسر : ۳۶.۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۲ دقیقه )
فاصله تا غار دربند رشی : ۴۳.۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه)
فاصله تا چشمه های آب معدنی سنگرود : ۵۵.۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه )
فاصله تا منطقه محافظت شده سیاهرود : ۵۶.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه )
فاصله تا دریاچه ویستان : ۶۲.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه )
آدرس:استان گیلان ، شهر رودبار ، پایین بازار – روستای ییلاقی دارستان

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار
اقامتگاه بوم گردی بام رودبار
اقامتگاه بوم گردی بام رودبار
اقامتگاه بوم گردی بام رودبار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان