امروز دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد


 امروز دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد

سردار رضایی گفت: امروز دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد و مرزبانان ادامه دهنده ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و از ارزش‌های آن امانت داری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار «قاسم رضایی» در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در ستاد مرزبانی ناجا ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گروه‌های انحرافی مختلفی همچون حزب توده و گروه‌های کمونیستی در مناطق مختلف کشور شکل گرفت که سعی بر براندازی انقلاب داشتند اما با رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره) و بصیرت مردم، نقشه دشمنان خنثی شد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: زمانی که دشمنان به اهداف خود نرسیدند صدام را علیه ایران تحریک کردند تا حرکت انقلاب را متوقف کند و به دنبال آن جنگ تحمیلی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی، مرزبانی 23 شهید و 78 مجروح تقدیم انقلاب کرد، اظهار داشت: در آن زمان انقلاب در بلوغ خود به سر می‌برد و موجب شد که صدام و رژیم بعث از قصر شیرین تا جنوب آبادان و از سمت دریا و خشکی نفوذ پیدا کنند اما با فرمان به موقع حضرت امام خمینی (ره)، بسیج عمومی تشکیل و به کمک ارتش آمد تا از پیشروی رژیم بعث جلوگیری کند.

سردار رضایی همچنین با تشریح مولفه‌های دفاع مقدس، به عوامل پیروزی ایران در جنگ با عراق پرداخت و افزود: رزمندگان در زمان جنگ دائم الوضو بودند و هنگام عملیات نماز شب خود را ترک نمی‌کردند از سویی برخی شهادت در راه اسلام و قرآن را افتخار خود می‌دانستند، همین رشادت‌ها عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی بود.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از قواهای به وجود آمده از انقلاب اسلامی و تاثیرگذار در امنیت ملی و امنیت مرزهاست، گفت: نیروی انتظامی امروزه از جایگاه خاصی برخوردار است که برگرفته از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه شهدای مرزبانی همانند شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم مظلومند، اظهار داشت: امروز دفاع مقدس در مرزبانی ادامه دارد و مرزبانان ادامه دهنده ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و از ارزش‌های دفاع مقدس امانت داری می‌کنند.

سردار رضایی عنوان کرد: امروز جغرافیای واحد سیاسی ایران، مدیون فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، ما مدیون شهدا، جانبازان و شهدای گمنام هستیم و باید با اعمال و رفتارمان سپاسگزار آنها باشیم

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟