برازجان همچنان گرم‌ترین شهر است


برازجان همچنان گرم‌ترین شهر است

کارشناس هواشناسی بوشهر عنوان کرد: در 24 ساعت آینده شهر برازجان با 42 درجه سانتیگراد گرمترین شهر و پس از آن شهر اهرم و خورموج با 41 درجه سانتیگراد بیشترین دما و بوشهر و گناوه کمترین دما را دارند.

به گزارش ایسنا، پیام مساعدی با اعلام این خبر افزود: امروز و فردا جهت جریانات غالبا جنوبی خواهد بود و سرعت این جریانات در ساعاتی از صبح فردا تا بعداز ظهر بر روی دریا تا حدودی افزوده می شود.

وی خاطرنشان کرد: غبار محلی و در برخی نقاط وقوع مه همراه با کاهش دید از پدیده های غالب در سطح استان می باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: طی روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی ساعات بعد از ظهر، رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت همرفتی (محلی) در مناطق جنوبی و ارتفاعات شرقی استان دور از انتظار نیست.

مساعدی یادآور شد: در 24 ساعت آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و جهت وزش باد غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی، با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و از فردا طی ساعاتی بر روی دریا تا 36 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 30 تا 60 گاهی 90 سانتیمتر خواهد بود.

گفتنی است فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 03:10 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 11:15، مد دوم ساعت 17:55 و جزر دوم 21:13 خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک