راهنمای خرید مبل راحتی مناسب برای منازل ایرانی


راهنمای خرید مبل راحتی مناسب برای منازل ایرانی

در این مطلب، سعی کرده‌ایم نکاتی را برای خرید مبل راحتی برای منازل ایرانی ارائه دهیم تا با این نوع مبلمان آشنایی بیشتری داشته و خریدی آگاهانه‌تر داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توکامارت، مبل های راحتی جزء معمول‌ترین مبلمان در سراسر جهان و البته منازل ایرانی هستند و بسیاری از افرادی که به دنبال خرید مبل برای منزل خود هستند مبلمان راحتی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جزء این افراد بوده و به دنبال خرید مبل راحتی هستید، با ما راهنمای خرید مبل راحتی مناسب و با کیفیت همراه باشید. در این مطلب سعی خواهیم کرد نکاتی را برای خرید مبلمان راحتی بهتر برای خانه ارائه دهیم.

راهنمای خرید مبل راحتی مناسب برای منازل ایرانی

نکاتی برای خرید مبل راحتی

قبل از انتخاب و خرید مبل راحتی بهتر است به این نکات توجه داشته باشید:

مبل چند نفره برای منزل شما مناسب است؟

یکی از نکات مهم که در راهنمای خرید مبل راحتی بایستی به آن اشاره شود، تعداد نشیمن مبلمان راحتی یا همان چند نفره بودن آن است. به طور معمول مبلمان راحتی به صورت ست هفت نفره (شامل یک کاناپه راحتی ۳ نفره، یک کاناپه ۲ نفره و دو عدد مبل تکی) به فروش می‌رسند، اما امروزه معمولا مبلمان راحتی را به صورت ۸ نفره نیز خریداری می‌کنند؛ اما اگر منزل شما کوچک است، می‌توانید مبلمان راحتی را به صورت نیم ست، برای مثال ست ۵ یا ۴ نفره نیز خریداری کنید؛ امکانی که در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مبلمان و دکوراسیون نظیر فروشگاه آنلاین مبلمان توکامارت به خریداران ارائه می‌شود.

در صورتی که خانه بزرگی دارید نیز می‌توانید همراه با ست مبلمان راحتی خود، به فکر خرید یک ست مبل کلاسیک یا مبل استیل نیز باشید و از آن برای پذیرایی از میهمانان استفاده کرده و از مبل راحتی نیز برای نشیمن و استراحت خود استفاده کنید.

راهنمای خرید مبل راحتی مناسب برای منازل ایرانی

چه سبک مبل راحتی برای خانه شما مناسب است؟

با اینکه در حالت کلی و در ایران مبلمان را به سه دسته مبلمان راحتی، استیل و کلاسیک دسته‌بندی می‌کنند، اما می‌توان مبل‌های راحتی را نیز با توجه شکل ظاهری آن‌ها به سبک‌هایی مانند راحتی اسپرت، مدرن و. نیز تقسیم کرد. حتی برخی از فروشگاه‌های مبلمان، مبلمان راحتی با سبک شبیه به مبل‌های کلاسیک نیز تولید می‌کنند که در بین مردم با نام مبل راحتی کلاسیک شناخته می‌شود.

برای انتخاب و خرید مبل راحتی مناسب خانه خود، بایستی به سبک کلی دکوراسیون منزلتان توجه داشته و سپس مبل راحتی را انتخاب و خرید کنید. برای مثال اگر دکوراسیون منزل شما به سبک مدرن طراحی شده است، مطمئنا مبل راحتی مدرن برای آن مناسب‌تر خواهد بود و بالعکس؛ اگر سبک خانه‌تان سنتی و کلاسیک است، مبل راحتی به سبک کلاسیک برای آن مناسب‌تر است.

رنگ مناسب برای مبلمان راحتی

معمولا انتخاب رنگ پارچه و بدنه مبلمان با مشتری بوده و دست شما در این رابطه باز است. به تم کلی خانه و سلیقه و علاقه خود توجه داشته و رنگ مبلمان راحتی را انتخاب کنید. سعی کنید رنگی که برای پارچه مبلمان راحتی انتخاب می‌کنید، با رنگ دیوارها، فرش و پرده منزلتان همخوانی داشته باشد. همچنین در خرید مبل راحتی و البته انتخاب رنگ آن، اگر در منزل خود کودک دارید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بهتر است رنگ تیره برای مبلمان جدید خود انتخاب کنید تا از کثیف شدن و لکه برداشتن در امان بمانند.

راهنمای خرید مبل راحتی مناسب برای منازل ایرانی

بلند مدت فکر کنید

از آنجایی که مبلمان یکی از کالاهای با هزینه بالا در بین اثاث خانه است، در انتخاب خود دقت کنید تا پس از مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید مبلمان جدید برای منزل خود نشوید. بهتر است از خرید مبلمانی که شکل ظاهری خاصی داشته و ممکن است پس از یک یا دو سال از مد بیفتند صرف نظر کنید تا از هزینه کردن دوباره برای خرید مبل راحتی در امان بمانید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت فروشگاه مبل و دکوراسیون توکامارت www.tookamart.com مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !