ماجرای تجاوز جنسی به بازیگر زن سینما در 15 سالگی+عکس


دمی مور اکنون 56 ساله است. او اشاره کرده که مادرش ویرجینیا کینگ او را در سن 15 سالگی به یک بار برده بود و در آنجا توجه یک مرد به دمی مور جلب شده بود. دمی زمانی که به خانه بازگشته بود با حضور آن مرد مواجه شد و مشاهده کرد که او کلید خانه را در دست دارد.

آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای تجاوز جنسی به بازیگر زن سینما در 15 سالگی+عکس

سرویس فرهنگی- "دمی مور" بازیگر شناخته شده زن هالیوودی به تازگی فاش ساخته که در ۱۵ سالگی، مردی در ازای پرداخت ۵۰۰ دلار به مادر الکلی وی به او تجاوز کرده بود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ رسانه‌های امریکایی با انتشار این خبر اشاره کرده‌اند که مور در مصاحبه‌ای تلویزیونی با "دایانا ساوئر" خاطرات زندگی خود را بیان کرده است.

او در این مصاحبه گفته است که کودکی و نوجوانی‌اش با تجاوز و تلاش مادرش برای خودکشی خراب شد. او گفته است که مردی مسن با پرداخت پول به مادر او، وی را راضی کرده تا با دخترش رابطه جنسی داشته باشد.

دمی مور اکنون ۵۶ ساله است. او جزئیات این موضوع را در کتاب خاطرات خود تحت عنوان "صبح بخیر امریکا" بیان کرده است. او در این کتاب اشاره کرده که مادرش "ویرجینیا کینگ" او را در سن ۱۵ سالگی به یک بار برده بود و در آنجا توجه یک مرد به دمی مور جلب شده بود. "دمی" زمانی که به خانه بازگشته بود با حضور آن مرد مواجه شد و مشاهده کرد که او کلید خانه را در دست دارد.

دمی مور در نیومکزیکو متولد شد اما پدرش پیش از متولد شدن او، مادرش را ترک کرده بود. مادر "مور" در سال ۱۹۹۸ میلادی درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»