دارندگان ماشین‌های کشاورزی اطلاعات لازم را در سامانه جدید تکمیل کنند


دارندگان ماشین‌های کشاورزی اطلاعات لازم را در سامانه جدید تکمیل کنند

زنجان - ایرنا - مسئول بازرسی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در اجرای طرح تخصیص سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی از طریق پلاک انتظامی در استان زنجان اطلاعات ادوات کشاورزی از سامانه تجارت آسان به سامانه تجارت آسان جدید منتقل می‌شود.

مهدی مظفر روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات اتخاذ شده جهت تکمیل اطلاعات ادوات کشاورزی در سامانه تجارت آسان جدید با هدف توزیع هدفمند سهمیه ادوات کشاورزی و تسهیل ارائه درخواست توسط سهمیه بگیران و نیز جلوگیری از سوء استفاده از سهمیه های این بخش در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده در زمینه پلاک گذاری ادوات کشاورزی، از آن دسته از دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی که تاکنون موفق به پلاک گذاری ادوات کشاورزی خود نشده اند خواست، تا هرچه سریعتر اقدامات لازم را در جهت جلوگیری از وقفه در دریافت سهمیه‌های خود انجام دهند.

مظفر با اشاره به سوخت رسانی به بیش از یک هزار دستگاه کمباین در منطقه زنجان تصریح کرد: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان در راستای حمایت از تولید ملی و رونق کشاورزی، بیش از سه میلیون لیتر سوخت مورد نیاز کمباین‌های بومی و مهاجر فصلی را از طریق ثبت نام در سایت نیو تجارت آسان تأمین کرده است.

۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!