کمبود نیروی انسانی در حوزه تربیت‌بدنی نداریم


کمبود نیروی انسانی در حوزه تربیت‌بدنی نداریم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این معاونت در رابطه با معلم ورزش کمبود ندارد.

ذبیح‌الله تاراسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال‌تحصیلی تجهیزات ورزشی برای مجهز شدن مدارس به مناطق آموزشی و پس از آن به مدارس ارسال می‌شود.

این مسئول ادامه داد: امسال پیش از آغاز فعالیت مدارس، 12 هزار قلم کالای مصرفی و غیرمصرفی به مدارس استان زنجان ارسال شده که برای این کالاها بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان در زمینه نیروی انسانی کمبودی مشاهده نمی‌شود، گفت: گاهی شاهد آن هستیم که در برخی مدارس آموزگاران پایه، اقدام به تدریس درس ورزش می‌کنند و طی دو سال اخیر دوره ضمن خدمت درس ورزش برای معلمان پایه برگزار شده است.

تاراسی تصریح کرد: برای سند تحول شش ساحت تعریف شده است و یکی از مهم‌ترین آن‌ها ساحت زیستی و بدنی است اما تربیت‌بدنی جواب‌گوی ساحت‌های دیگری چون تربیت‌بدنی و عبادی نیز هست و به همین جهت تلاش مضاعف در این حوزه را می‌طلبد. اگر جامعه شاد می‌خواهیم باید در مدارس شادی را رقم بزنیم و تربیت‌بدنی می‌تواند نشاط و شادی به دانش‌آموزان و جامعه ببخشد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، خاطرنشان کرد: هدف و عمده فعالیت این معاونت در این حوزه تربیتی نسلی سالم است و سالم بودن نسل در گرو تحرک و پویایی است و باید توجه داشت که رفاقت در کنار رقابت خوب است و سبب پویایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!