ترامپ: عبدالفتاح سیسی «یک رهبر واقعی» است/ سیسی: مردم مصر حکومت اسلام سیاسی را هرگز نمی پذیرند


ترامپ: عبدالفتاح سیسی «یک رهبر واقعی» است/ سیسی: مردم مصر حکومت اسلام سیاسی را هرگز نمی پذیرند

شفقنا- رئیس جمهوری آمریکا در دیدار رئیس جمهوری مصر، او را یک رهبر واقعی خواند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از المیادین، «دونالد ترامپ» شب گذشته در دیدار عبدالفتاح السیسی در نیویورک گفت:«هرج و مرجی که مصر شاهد آن است، پیش از رسیدن سیسی به قدرت هم بوده است». سیسی نیز در این دیدار گفت:«مصر از تدبیر بالای […]

ترامپ: عبدالفتاح سیسی «یک رهبر واقعی» است/ سیسی: مردم مصر حکومت اسلام سیاسی را هرگز نمی پذیرند

شفقنا- رئیس جمهوری آمریکا در دیدار رئیس جمهوری مصر، او را یک رهبر واقعی خواند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از المیادین، «دونالد ترامپ» شب گذشته در دیدار عبدالفتاح السیسی در نیویورک گفت:«هرج و مرجی که مصر شاهد آن است، پیش از رسیدن سیسی به قدرت هم بوده است».

سیسی نیز در این دیدار گفت:«مصر از تدبیر بالای ترامپ در تعامل با بحران منطقه و قرار دادن گزینه نظامی به عنوان آخرین گزینه تمجید می کند».

رئیس جمهوری مصر نیروهایی که از آنها «اسلام سیاسی» تعبیر کرد را به تلاش برای برهم زدن ثبات کشورش متهم کرد و مدعی شد: «مردم مصر هرگز حکومت اسلام سیاسی را نپذیرفته و نخواهند پذیرفت».

این در حالی است که دهها مخالف دولت مصر در نیویورک و همزمان به ورود عبدالفتاح السیسی به این شهر، تظاهرات کردند و کناره گیری وی از قدرت را فریاد زدند و در مخالفت با وی شعار سر دادند.

معترضان همچنین با تظاهرات کنندگان داخل مصر که از شنبه گذشته تظاهرات خود را علیه دولت این کشور از سرگرفته اند، ابراز همبستگی کردند.

مصر از شنبه گذشته صحنه تظاهرات ضد دولتی است که معترضان در آن خواهان کناره گیری سیسی هستند وسیاست دولت و گسترش فساد در این کشور را محکوم می کنند.

پلیس مصر در رستای همین اعتراضات روز دوشنبه «ماهینور المصری» وکیل زن مصری را که به همراه شماری از تظاهرات کنندگان به دادستانی مصر رفته بود، دستگیر کردند.

خبر را در المیادین ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس