توسعه مسجد «پترزبورگ» انگلیس برای خدمت‌رسانی بیشتر به مسلمانان


توسعه مسجد «پترزبورگ» انگلیس برای خدمت‌رسانی بیشتر به مسلمانان

مسجد خیابان «برتون» در «پترزبورگ» انگلیس، طرح‌هایی شامل ایجاد مرکز پیش دبستانی و اماکنی برای گذران اوقات فراغت جوانان و نیز حضور سالخوردگان در ساختمان جدید این مسجد را ارائه کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «peterboroughtoday»، مسجد خیابان «برتون» در «پترزبورگ» انگلیس، طرح هایی را برای بنای ساختمان جدید این مسجد که دارای مرکز پیش دبستانی هم است، ارائه کرد.

در بیانیه برنامه ریزی ارسال شده به شورای شهر پترزبورگ، اعلام شده است: ساختمان جدید محلی را برای سالخوردگان برای انجام فعالیت های ورزشی مانند یوگا و همچنین جلسات مادر و کودک، فراهم می کند.

بنای جدید همچنین مکانی را برای جوانان فراهم می کند تا از آن برای ورزش در اوقات فراغت خود استفاده کنند.

هدف از ایجاد چنین امکاناتی، استفاده بهینه جوانان از اوقات فراغت در مکانی مناسب و تربیت افراد صالح برای ورود به جامعه است.

پیش دبستانی «حسینی» در حال حاضر هم در آن مسجد فعال است اما به گفته اعضای جامعه اسلامی، این مدرسه محدود به 24 کودک است و وقتی فعالیت های دیگر در مسجد انجام می شود، نمی تواند فعال باشد.

بر اساس بیانیه ارائه شده به شورای شهر پترزبورگ، ساختمان کنونی نمی تواند برآورده کننده این اهداف برای کمک های بیشتر به اعضای جامعه اسلامی باشد، بنابراین باید ساختمان جدیدی با امکانات بیشتر و ارائه خدمت بهتر به مسلمانان، بنا شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی