کانون های مساجد کرمانشاه با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند


کانون های مساجد کرمانشاه با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با غباروبی و گلباران گلزار شهدا با آرمان های امام(ره) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیین گلباران و غباروبی مزار شهدا همزمان با سراسر کشور با حضور منسجم اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهر کرمانشاه، شهرستان ها، بخش ها و روستاهای دارای کانون برگزار می شود.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، کارشناسان این ستاد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر کرمانشاه نیز روز (پنج شنبه، 4 مهر) همگام با سایر ادارات و نهادها و مردم شهید پرور کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای باغ فردوس به مقام شامخ شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند.

مراسم غباروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس صبح روز(پنج شنبه، 4 مهر) مصادف با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با نام «شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان» با حضور استاندار، مسئولین و مدیران ادارات و سازمان ها، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم شهید پرور استان کرمانشاه برگزار می شود.

براساس این گزارش، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافعین حرم و تکریم از جانبازان و آزادگان از دیگر برنامه های شاخص این روز است که اعضای کانون های مساجد استان کرمانشاه افتخار تقدیم شهدای سرافراز دوران جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و آزادگان و جانبازان سرافراز را مانند مدال زرین افتخار بر گردن دارند.

گفتنی است، استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید گلگون کفن را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر