اهتزاز پرچم سرخ‌رنگ «یالثارات الحسین(ع)» روی گنبد فیروزه‌ای جمکران


اهتزاز پرچم سرخ‌رنگ «یالثارات الحسین(ع)» روی گنبد فیروزه‌ای جمکران

پرچم سرخ‌رنگ «یالثارات الحسین(ع)» در‌آستانه محرم حسینی و در میان لبیک‌های منتظران منجی(عج)، روی گنبد فیروزه‌ای مسجد مقدس جمکران و به نشانه عزا به اهتزاز درآمد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: پرچم سرخ رنگ «یالثارات الحسین(ع)» در آستانه ماه محرم در میان فریادهای «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا مهدی(عج)» منتظران قیام بر فراز گنبد فیروزه ای مسجد مقدس جمکران به اهتزاز در آمد.

در این مراسم معنوی، منتظران قیام منجی موعود(عج) در مسجد مقدس جمکران با فریادهای «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا مهدی(عج)» نظاره گر اهتزار این پرچم خون رنگ روی گنبد این مکان مقدس بودند.

در روایات ذکر شده که شعار یاران حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه) «یالثارات الحسین(ع)» است که خون خواهان حسین(علیه السلام) را برای انتقام فرا می خواند.

گفتنی است برنامه های دهه اول محرم در مسجد مقدس جمکران هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی و مرثیه سرایی مادحین اهل بیت (علیهم السلام) برگزار می شود.

آئین شیرخوارگان حسینی، مراسم قرائت روزانه زیارت عاشورا، مقتل خوانی و محافل قرآنی از دیگر برنامه های این مکان مقدس در دهه اول محرم است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا