مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: جاذبه های گردشگری اردبیل معرفی می شود و در این زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این کارگاه آموزشی به منظور معرفی جاذبه و قابلیت‌های گردشگری استان و نحوه رفتار و ارتباط با گردشگران تدارک دیده شده است.

او تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از نیازمندی‌ها جهت جذب و ماندگاری مسافران نحوه تعامل و رفتار با گردشگر است و به همین دلیل کارگاه‌های آموزشی با مدیریت اساتید مجرب برنامه ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به تدوین تقویم آموزش گردشگری استان افزود: کارگاه آموزشی از طریق اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل به دهیاران و اعضای شورا‌های شهر اطلاع رسانی شده و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

فلاحی گفت: این کارگاه یک روز، ۱۱ مهر ماه در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به صورت گسترده برنامه ریزی شده است.