برگزاری برنامه های فرهنگی باعث جذب جوانان به مساجد می شود


برگزاری برنامه های فرهنگی باعث جذب جوانان به مساجد می شود

صحرایی با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه مساجد، خلوت شده اند، گفت: اجرای برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی در این مسجد باعث شده تا جذب افراد را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اکبر صحرایی»، امشب (دوشنبه 1 مهر) در جمع اصحاب مسجد «ابوالفضل (ع)» و اعضای کانون فرهنگی و هنری «سیدالشهدا (ع)»، ضمن ابراز مسرت از حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مسجد گفت: متاسفانه امروزه مساجد، خلوت شده اند، چرا که جذابیت های زیادی ندارند.

نویسنده استان فارسی آثار دفاع مقدس، با اشاره به اینکه این مسجد که مامن نوجوانان و جوانان است می تواند الگوی سایر مساجد باشد، افزود: اجرای برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی در این مسجد باعث شده تا جذب افراد را شاهد باشیم.

وی با یادآوری این مطلب که دفاع مقدس با ادبیات جنگ متفاوت است، چرا که فرهنگ دفاع مقدس با سایر جنگ ها تفاوت دارد، اظهارداشت: در سایر جنگ ها افراد به شکل اجباری می آیند ولی در دفاع مقدس ما بیش از 90 درصد افراد به شکل خودجوش آمدند.

صحرایی اضافه کرد: خارجی ها علاقه دارند تا با موضوع دفاع مقدس آشنا شوند چرا که این برادری و کنارهم بودن رزمندگان که حتی نوجوان بودند برای آنان جالب است و تاکنون چند اثر من در خصوص دفاع مقدس به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا