واکنش عجیب محسن خلیلی به برد در دربی !


سرپرست پرسپولیس با تبریک پیروزی شیرین دربی به هواداران و بازیکنان تیمش، از حمایت هواداران نیز تشکر کرد. نوشته واکنش عجیب محسن خلیلی به برد در دربی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش عجیب محسن خلیلی به برد در دربی !

محسن خلیلی: هواداران پرسپولیس حالا حالاها باید شاد باشند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰
واکنش عجیب محسن خلیلی به برد در دربی !

سرپرست پرسپولیس با تبریک پیروزی شیرین دربی به هواداران و بازیکنان تیمش، از حمایت هواداران نیز تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن خلیلی سرپرست پرسپولیس یکی از روزهای سخت خود را با موفقیت روی نیمکت این تیم پشت سر گذاشت و نکته جالب توجه جایی بود که بعد از درگیری سخت میان بازیکنان دو تیم، خلیلی به خوبی توانست بازیکنان تیمش را آرام کند و در وظایفی که داشت یک روز فوق العاده را به پایان رساند.

محسن خلیلی درباره این دیدار گفت:

ما کاملا به بازیکنان خودمان ایمان داشتیم. بیشتر از همه به هواداران خود ایمان داریم و آنها با حمایت ویژه خود سهم بزرگی از این پیروزی داشتند. هرچند ما امیدوار بودیم با حمایت بیشتری روی سکوها مواجه شویم که مشکلات مربوط به بلیت فروشی این مساله را ممکن نکرد. بار دیگر این پیروزی را به بازیکنان تیم و کادرفنی و هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم شادی آنها همیشگی باشد.

محسن خلیلی سرپرست پرسپولیس درباره درگیری‌های شکل گرفته در دربی گفت:

بهرحال در همه جای دنیا دربی با حواشی و درگیری همراه است. استقلال بازی قبلی را باخته بود و نمی‌خواست بار دیگر در دربی بازنده باشد. طبیعی بود که آنها بیشتر به دنبال این مساله باشند و بازیکنان ما اما برای هواداران مان تلاش می‌کردند و با روحیه برتری طلبی در زمین حاضر بودند. شما صحنه‌های مربوط به درگیری را ببینید که هیچ کدام از بازیکنان ما شروع کننده درگیری نبودند.

محسن خلیلی درباره حضورش در صحنه درگیری و نزدیک به نیمکت استقلال گفت:

بهرحال نمی‌خواستم برای بازیکنان جوان ما اتفاقی بیفتد و آنها را به سمت زمین خودمان آوردم. مشکلی نبود و مهم این است که اکنون هواداران ما فرصت دارند تا شاد باشند و بازیکنان ما هم مزد زحمت و تلاش و عملکرد خود را گرفتند.

وی درباره عملکرد داوری گفت:

داور خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بود. به نظرم در چند صحنه با تصمیمات خود بازیکنان ما را عصبی کرد. طبیعی است وقتی در این بازی یک اشتباه بزرگ علیه تیمت گرفته شود، عصبانی می‌شوی اما شجاع با نمایش موفق خود این ماجرا را در نهایت به سود ما تمام کرد.

محسن خلیلی که سابقه بارها گلزنی برابر استقلال را در کارنامه دارد، درباره درخشش عبدی و گلزنی او نیز گفت:

وقتی کالدرون خواست تا عبدی وارد زمین شود واقعا حس خوبی داشتم. قبل از تعویض سوم هم این حسم را گفته بودم و احساس می‌کردم او موفق شود. واقعا برای عبدی خوشحالم و امیدوارم بدون حاشیه و تمرکز روی مسیر طولانی که در پیش دارد، بتواند درخشش ادامه داری برای خود شکل دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند