دانشجویان بسیجی خطاب به علی‌عسگری: رویه‌ ناصواب حضور نیافتن در دانشگاه‌ها را پایان دهید


دانشجویان بسیجی خطاب به علی‌عسگری: رویه‌ ناصواب حضور نیافتن در دانشگاه‌ها را پایان دهید

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، امام صادق(ع)، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی طی نامه‌ای از علی‌عسگری رئیس رسانه ملی برای حضور در یکی از دانشگاه‌های تهران و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، متن این نامه به شرح زیر است:

« جناب آقای علی عسگری،

رییس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛

با سلام،

نهضت مقدس ما از مردم شروع شد، با مردم به پیروزی رسید و رسیدن به قلّه‌ آرمان‌های خود را جز با مردم نمی‌تواند هدف داشته باشد. نسبت حکومت اسلامی و مردم در شؤون مختلفی تعریف می‌شود، که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها نظارت مردم بر حاکمان جامعه و نقد عملکرد آن‌هاست. در این بین دانشجویان به‌عنوان مؤذنین جامعه، خود را در خط مقدم این امر می‌بینند؛ چنان که مقام معظم رهبری هم در یکی از دیدارهای خود با دانشجویان فرموده‌اند: «بنده این نگاه نقادانه را صددرصد تأیید می‌کنم... چه آن چه که مربوط به قوه مجریه است، چه آن چه که مربوط به قوه قضاییه است، چه آن چه که مربوط به دفتر رهبری است... این نگاه نقادانه و دغدغه‌مند از محیط دانشگاه نباید گرفته شود».

صداوسیمای جمهوری اسلامی بنا به اهمیت و فراگیری‌اش در بین مردم، از پیش مورد توجه و نقد و نظر کارشناسان بوده است و مقام معظم رهبری نیز بارها دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را نسبت به آن اعلام داشته‌اند.

اخیراً با باز شدن بحث نقد و بررسی وضعیت صدا و سیما، مباحثاتی شکل گرفت که زمینه آسیب‌شناسی دقیق‌تری از وضعیت رسانه ملی را فراهم آورد و فرصتی مهیا شد که مسئله‌ شفافیت در آن به نحو جدی‌تری پیگیری و مطالبه شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، امام صادق علیه السلام، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین برمبنای مطالبات رهبر انقلاب، آسیب‌شناسی کارشناسان دلسوز کشور و لزوم پاسخگویی مسئولین کشور به مطالبات دانشجویان، از جنابعالی دعوت به عمل می آورند تا عطف به دعوت قبلی با حضور در دانشگاه تهران یا هر یک از دانشگاه‌های ذکرشده، نسبت به پرسش‌ها، انتقادات و ابهامات مطروحه در خصوص مدیریت سازمان توضیحات لازم را ارائه نمایید.

بدیهی است عدم اعتنا به این دعوت، به معنای بی‌توجهی به اهمیت و ضرورت پاسخگو بودن مسئولین به مردم و دانشجویان است. امید آن که با حضور خود، پایان‌بخش رویه‌ ناصواب عدم حضور در دانشگاه‌ها باشید.»

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس