نخستین مهمان اهل سنت داخلی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) وارد بندرعباس شد


نخستین مهمان اهل سنت داخلی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) وارد بندرعباس شد

دقایقی پیش نخستین مهمان اهل سنت داخلی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) وارد بندرعباس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از بندرعباس، شیخ « عبدالجبار آخوند میرابی »، مدیر حوزه علمیه و امام جمعه اهل سنت روستای قره تپه در بدو ورود در فرودگاه بین المللی پرواز شماره 655 مورد اعضای استقبال شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) قرار گرفت.

وی جهت شرکت در نهمین کنگره بین المللی امام اسجاد(ع) به استان هرمزگان سفر کرده است.

امام جمعه اهل سنت روستای قره تپه شهرستان بهشهر مازنداران با ابزار خرسندی از برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، گفت: این کنگره در تبیین عملی وحدت شیعه و اهل سنت نقش بسزایی دارد.

آخوند میرابی ابراز امیدواری کرد که با تداوم چنین برنامه هایی اخوت بین مسلمانان تداوم یابد و نقشه های دشمنان برای تفرقه و دودستگی امت اسلامی نقش بر آب شود.

مدیر حوزه علمیه روستای سنی نشین قره تپه، از این کنگره به عنوان حرکتی بزرگ و جریان ساز در جهت بیان ارادت و محبت شیعه و اهل سنت نسبت به اهل بیت رسول الله(ص) نام برد.

وی همچنین به جمله « گاندی » که گفت است در تاریخ، ایستادگی و مقاومت را از امام حسین مسلمانان یاد گرفته است، افزود: امام سجاد(ع) تبین کننده نهضت عاشوراست.

نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) چهارشنبه سوم مهرماه مصادف با 25 محرم با حضور شخصیت های برجسته داخلی و خارجی در شهرک مروارید بندرعباس برگزار می شود.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)