آمادگی نهاد کتابخانه‌های عمومی تهران برای همکاری با کانون‌های مساجد


آمادگی نهاد کتابخانه‌های عمومی تهران برای همکاری با کانون‌های مساجد

نیکنام با بیان اینکه کتابخانه های مساجد از جمله مکان های لذتبخش فرهنگی برای اشاعه فرهنگ دینی در کشور هستند، گفت: آماده همکاری با ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در کتابخوانی و کتابخانه‌داری هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «علی نیکنام» در جریان بازدید حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از کتابخانه مرکزی پارک شهر که امروز (دوشنبه، اول مهر ماه) انجام شد با اشاره به بخش های مختلف این کتابخانه گفت: خدمات دهی این کتابخانه در نوع خود و در سطح کشور کم نظیر است.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان تهران با اشاره به فعالیت بخش های مختلف در کتابخانه های مرکزی پارک شهر از جمله بخش های کودک، نوجوان و نابینایان، افزود: کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران در نوع خود کم نظیر است هرچند ما معتقدیم باید شمار این نوع کتابخانه ها در سطح استان تهران افزایش یابد.

وی با اعلام آمادگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای همکاری با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حوزه کتابخوانی و کتابخانه داری، یادآور شد: کتابخانه های مساجد از جمله مکان های لذتبخش فرهنگی برای اشاعه فرهنگ دینی در کشور هستند.

یادآور می شود، کتابخانه مرکزی پارک شهر قدیمی ترین کتابخانه کشور است که با دارا بودن بخش های مختلف و متنوع همه روزه میزبان تعداد زیادی از شهروندان تهرانی از جمله حوزویان و دانشگاهیان است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!