فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا: هیچ قدرتی نمی‌تواند ایران را تهدید کند


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا: هیچ قدرتی نمی‌تواند ایران را تهدید کند

مشهد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: هیچ قدرت و نظام سیاسی در جهان نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

امیر سرتیپ رضا آذریان همزمان با هفته دفاع مقدس روز دوشنبه در جریان بازدید از مرزهای شرق خراسان رضوی در منطقه مرزی دوغارون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب شده هیچگونه تحرکی از آن سوی مرزهای شرقی ایران نداشته باشیم. با این وجود رزمندگان ارتش در کنار مرزبانان سلحشور تمامی تحرکات مرزی را به نحو شایسته رصد می کنند.
وی ادامه داد: هم‌اینک قدرت رزمی دفاعی و واکنش آفندی و پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح زمینی، هوایی و دریایی در حد بسیار بالایی قرار دارد بگونه‌ای که توان هرگونه تحرک احتمالی بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول مرزهای کشور سلب شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: بر این اساس با قاطعیت تمام اعلام می‌کنیم هرگونه تهدیدی نسبت به کیان میهن اسلامی پاسخ برق‌آسا، کوبنده و گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت. البته هم‌اینک با حضور نیروهای مسلح شرایطی مطلوب بر مرزهای کشور حاکم است.

وی افزود: هم‌اینک با بکارگیری به روزترین و کارآمدترین تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی همه مرزهای مشترک با کشورهای همسایه بطور شبانه‌روزی تحت‌نظر قرار دارند و هیچگونه تحرکی در این محدوده از چشم تیزبین نیروهای مسلح پنهان نمی‌ماند.

امیر سرتیپ آذریان بر حاکمیت امنیت پایدار در جای‌جای مرزهای ایران تاکید و بیان کرد: حضور پرقدرت نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها قوت قلبی برای کشورهای همسایه نیز محسوب می‌شود.

هم اینک واحدهای زبده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول مرزهای شرق خراسان رضوی استقرا دارند.

خراسان رضوی۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که از این امتداد ۹۰ کیلومتر آن در شهرستان تایباد قرار دارد. تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

۷۴۹۴/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز