کشف 182 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت


کشف 182 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت

حوادث رکنا : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 182 کیلو گرم حشیش، تریاک و مرفین و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد بخشنده " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با پایش های اطلاعاتی مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر از دیگر قاچاقچیان خریداری و به شهر تهران منتقل کند که بررسی موضوع در اختیار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری یکی از همدستانش با 2 دستگاه خودرو سواری با همکاری محموله مواد افیونی را از اتوبان قم به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهم و همدستش صادر شد، خاطر نشان کرد: پس از کنترل محورهای مواصلاتی شهر تهران، خودروی متهمان در اتوبان قم شناسایی و تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به توقف خودرو متهم و دستگیر 2 سوداگر مرگ، تصریح کرد: در بازرسی از خودروها مقدار 80 کیلو 750 گرم تریاک، 99 کیلو و 800گرم حشیش و 2 کیلو و یکصد گرم مرفین که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا