توانمندی های تولید محتوا برای فضای مجازی در آذربایجان غربی شناسایی شود


توانمندی های تولید محتوا برای فضای مجازی در آذربایجان غربی شناسایی شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از کمبود تولید محتوا در فضای مجازی ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام ناصر خدایاری امروز در جلسه اولین کارگروه استانی هماهنگی حمایت وتوسعه محتوا وخدمت فرهنگی فضای مجازی استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد افزود: در تولید محتوا در فضای مجازی کمبود داریم بنابراین نیاز است در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی اجرایی تر گام برداریم.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت های استان نسبت به شناسایی توانمند سازی و حمایت از ظرفیت های تولید ونشر محتوا وخدمات فرهنگی در فضای مجازی وایجاد زمینه برای تحقق اهداف استفاده کنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بااشاره به اینکه باید با برنامه ریزی از برخی شایعات بی اساس جلوگیری کرد یاد آور شد: نوشتن هرگونه مطلب و ارائه مطالب دلخواه توسط احاد یک جامعه در فضای مجازی نشان از آزادی در آن کشور نیست باید با فرهنگ سازی، جامعه را به سوی استفاده مناسب از دنیای مجازی سوق دهیم.

حجت الاسلام خدایاری اظهار کرد: مسئولان فرهنگی باید بر روی فعالیت های فضای مجازی فرماندهی، هدایت و کنترل داشته باشند تا این فضا درجهت اهداف انقلاب اسلامی سوق پیدا کند.

وی هماهنگی وهم افزایی تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی را لازمه فعالیت اثربخش در دنیای مجازی اعلام و افزود: فعالان عرصه مجازی باید با نهادها ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا ازاین فرصت برای سوق دادن جامعه به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه شده استفاده کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان