آغوشی نوزاد چه فایده ای دارد؟


آغوشی نوزاد چه فایده ای دارد؟

استفاده از آغوشی مزایای زیادی دارد. اینکه او همیشه پیش خودم بود و همزمان دست هایم آزاد بودند، خیلی حس خوبی داشت و در ضمن بچه هم دید متفاتی از دنیا داشت.

گروه ترجمه نی‌نی‌بان: بلافاصله بعد از تولد بچه، ما اقدام به خرید آغوشی کردیم. در آن زمان فرزند ما لاغر و نحیف بود و برای همین پیدا کردن یک آغوشی که مطمئن و اندازه او باشد، سخت بود. وقتی او بزرگ تر شد و رشد کرد، شرایط کمی راحت تر شده و آغوشی اندازه او شد. اینکه او همیشه پیش خودم بود و همزمان دست هایم آزاد بودند، خیلی حس خوبی داشت و در ضمن بچه هم دید متفاتی از دنیا داشت. استفاده از آغوشی مزایای زیادی دارد.


آغوشی نوزاد چه فایده ای دارد؟
بچه خوشحال
یکی از چیزهایی که والدین را مضطرب می کند، گریه و داد و بیداد بچه است و طبق تحقیقاتی که متخصصان بچه انجام داده اند، بچه هایی که در طول روز سه ساعت داخل آغوشی هستند، 43% کمتر نسبت به بقیه بچه ها گریه زاری می کنند.
کمک بیشتر
سه ماه نخست زندگی بچه را اغلب به سه ماهه چهارم بارداری می شناسند. حمل یک بچه تازه متولد در نزدیکی قلبتان به او کمک می کند تا با زندگی خارج از رحم آشنا شود و با ریتم ضربان قلب و نفس کشیدن و صدای شما آشنا شود.
غذا دادن در حال حرکت
بچه شما گرسنه است و قصد بیرون رفتن از خانه دارید؟ شیر دادن در حالیکه او را در آغوشی گذاشته اید، بسیار راحت خواهد بود.
سفر با دستان آزاد
قصد سفر هوایی با خانواده را دارید؟ در این صوت حتما به یک کالسکه نیاز خواهد داشت ولی کالسکه را حتما با خودتان به داخل هواپیما ببرید و بچه را داخل آن قرار دهید. داشتن دستان آزاد موقع سفر فوق العاده است.
رسیدگی به زندگی
داشتن یک آغوشی به پدر یا مادر اجازه می دهد تا با آزادی کامل زمانیکه بچه در آغوش اوست، به کارهای شخصی روزانه اش برسد.

حرکت کردن
برای مادر و پدرهایی که دوست دارند بیرون از خانه بروند، آغوشی نوزاد ایده خوبی برای گشت و گذار داخل خیابان هاست. در این صورت می توانید هر جا که می خواهید بروید.
رابطه نزدیک
آغوشی نوزاد راه خوبی برای همسر و پدر و دیگر اعضای خانواده برای نزدیک شدن هر چه بیشتر با بچه است. شما او را به مدت نه ماه داخل شکم خود حمل کردید. حالا به بقیه هم اجازه دهید تا از در آغوش گرفتن او لذت ببرد.
بچه های آرام توجه بیشتری دارند
بچه هایی که در آغوشی قرار می گیرند، معمولا آرام تر هستند. این به آنها کمک می کند تا آنچه در دنیای اطراف خود رخ می دهند را بهتر درک کنند. یک بچه آرام، قادر است بهتر به علایم اجتماعی دقت و روابط سالم تری ایجاد کند.
خرید راحت تر
باید خرید مواد غذایی بکنید؟ اینکه با قراردادن بچه در آغوشی این کار را انجام دهید به مراتب ساده تر از هل دادن چرخ خرید و کالسکه است. کالسکه را در خانه بگذارید و از خرید کردن با بچه لذت ببرید.
بچه در خواب = آرامش
هیچ چیزی بهتر از حس دیدن یک بچه خواب در آغوشتان نیست. فقط جلوی آن را باز کنید و بچه را آرام بدون اینکه حتی از خواب بیدارش کنید روی تخت بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد