مشخصات فنی گوشی Reno Ace به اینترنت راه پیدا کرد


رسانه کلیک – گوشی Reno Ace چندی پیش در TENAA به نمایش درآمد. این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بوده و از قابلیت شارژ فوق سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 نیز پشتیبانی می کند. گوشی Reno Ace جدیدترین پرچمدار شرکت اوپو بوده که قرار است در تاریخ 10 اکتبر وارد بازار شود. این محصول […] نوشته مشخصات فنی گوشی Reno Ace به اینترنت راه پیدا کرد اولین...

رسانه کلیک – گوشی Reno Ace چندی پیش در TENAA به نمایش درآمد. این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بوده و از قابلیت شارژ فوق سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 نیز پشتیبانی می کند.

گوشی Reno Ace جدیدترین پرچمدار شرکت اوپو بوده که قرار است در تاریخ 10 اکتبر وارد بازار شود. این محصول دارای مشخصات بی نظیری است که از میان آن ها می توان به قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 اشاره کرد. حال به لطف اطلاعات منتشر شده در فهرست TENAA، سایر مشخصات این دستگاه نیز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

گوشی Reno Ace با شماره مدل PCLM10 در TENAA به نمایش درآمد. این محصول از نمایشگر امولد 6.5 اینچی با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل بهره می برد. وظیفه پردازش آن نیز بر عهده تراشه اسنپدراگون 855 پلاس با سرعت 2.96 گیگاهرتز است. این دستگاه به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده اما متاسفانه امکان استفاده از حافظه جانبی در آن وجود ندارد.

دوربین چهارگانه این دستگاه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به چشم می خورد. طبق اطلاعات موجود در TENAA، گوشی Reno Ace قابلیت زوم نوری 3 برابر را نیز برای کاربران فراهم می کند. این محصول از سیستم عامل اندروید 9 پای بهره می برد و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر خود صفحه نمایش تعبیه شده است.

مشخصات فنی گوشی Reno Ace به اینترنت راه پیدا کرد

مشخصات فنی گوشی Reno Ace به اینترنت راه پیدا کرد

گوشی Reno Ace نیز همانند OPPO Find X احتمالا با دو باتری به بازار می آید که ظرفیت آن ها برابر با 1950 و 4000 میلی آمپر است. همانطور که پیش تر گفتیم، این محصول قابلیت پشتیبانی از شارژ 65 واتی SuperVOOC 2.0 را دارد. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا گوشی خود را تنها در عرض 25 دقیقه کاملا شارژ کنند. پرچمدار جدید اوپو در رنگ بندی های آبی، سبز و بنفش به خریداران عرضه می شود. وزن و ابعاد آن نیز به ترتیب برابر با 200 گرم و 161.0 × 75.7 × 8.7 میلیمتر است. متاسفانه هنوز هیچ تصویر واضحی از این دستگاه در TENAA وجود ندارد.

Source: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !