خبر خوب؛ شموشک احیاء می شود


خبر خوب؛ شموشک احیاء می شود

بهمن فروتن در تلاش برای احیای شموشک نوشهر، تیمی که مربیگری آن را برعهده داشت به نوشهر رفت و در این باره نشستی را با شهردار نوشهر برگزار کرد.

به گزارش" ورزش سه"، صبح دیروز بهمن فروتن به همراه یکی از مدیرانی که قبلا مدیر عامل یکی از باشگاه های لیگ برتری بوده در نوشهر دیده شد. او به دیدار شهردار نوشهر رفت و از آنجای راهی استادیوم شهدای نوشهر شد تا از نزدیک از این استادیوم که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته دیدن کند و نشستی هم با رییس اداره کل ورزش و جوانان نوشهر داشت. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد بهمن فروتن در تلاش برای احیای تیم شموشک است. تیمی که هدایت آن را برعهده داشت و ماجرای آن آبگوشت معروف را حتما به یاد دارید. در هفته های ابتدایی وقتی شموشک نتیجه مطلوب نمی گرفت بهمن فروتن در پاسخ به خبرنگاران گفت: این آبگوشتی که بار گذاشته ام هنوز بار نیامده است!

شهرداری نوشهر در سال های اخیر تلاش های وافری برای احیای تیم شموشک نوشهر داشت اما این اتفاق تا اکنون به طور رسمی رخ نداده است و تیم شهرداری نوشهر هم به موفقیتی دست پیدا نکرده است. بعد از فوت مهندس درویش مالک فقید باشگاه شموشک این تیم افت کرد و در نهایت از صحنه فوتبال کنار رفت چرا که وارثان او تمایلی به تیمداری ندارند! شموشک نوشهر در دهه های گذشته معرف خیلی از ستاره های مازنی به تیم های باشگاهی بود و به نظر می رسد احیای دوباره این تیم موجب معرفی استعدادهای تازه از این منطقه به کشور شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی