کارشناسان انگلیسی:/ این بدترین یونایتد تاریخ لیگ برتر است


کارشناسان انگلیسی:/ این بدترین یونایتد تاریخ لیگ برتر است

بعد از شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل وستهام که دیروز اتفاق افتاد، گری نویل، روی کین و گرم سونس، کارشناسان فوتبال انگلیس انتقادهای تندی به تیم تحت هدایت اوله گنار سولسشر وارد کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد دیروز در زمین وستهام با نتیجه 2-0 از این تیم شکست خورد، کارشناسان انگلیسی که برای تحلیل بازی در شبکه تلویزیونی پخش‌کننده آن حضور داشتند انتقادهایی تند به یونایتد و سرمربی‌اش سولسشر وارد کردند و یکی از آنها حتی پا را از این فراتر گذاشت و گفت این بدترین یونایتدی بوده که در تاریخ لیگ برتر به میدان رفته است.

کارشناسان انگلیسی:/ این بدترین یونایتد تاریخ لیگ برتر است

روی کین، ستاره سابق یونایتد بعد از بازی گفت از فروپاشی تیمش شوکه شده و انتظار چنین بازی‌ای را نداشته. گری نویل دیگر اسطوره این تیم هم گفت شیاطین سرخ با وضعیت امروزشان برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس راه دراز و پرمخاطره‌ای در پیش دارند.

گرم سونس دیگر کارشناس حاضر در برنامه مدعی شد ریشه وضعیت بغرنج یونایتد به سال 2013 برمی‌گردد، زمانی که سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای این تیم بعد از سالها درخشش در بالاترین سطح سکان هدایت شیاطین سرخ را رها کرد. سونس در عین حال گفت که این بدترین منچستریونایتدی است که تاریخ لیگ برتر به خود دیده است.

سونس در این باره گفت:" این بدترین منچستریونایتدی است که از شروع لیگ برتر تا امروز دیده‌ایم. هواداران یونایتد این روزها وضعیت خیلی خیلی سختی دارند. ولی مشکل یونایتد از خیلی وقت قبل از آمدن ژوزه مورینیو به این تیم شروع شده. دقیقا از زمانی که فرگی این تیم را ترک کرد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق