تمامی ادارات پیشوا موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند


تمامی ادارات پیشوا موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند

تهران- ایرنا- فرماندار پیشوا گفت:خانواده بزرگ آموزش و پرورش در ارائه خدمت به آینده سازان ایران اسلامی تنها نیست و تمام ادارات و نهادهای این شهرستان موظفند که در این مسیر، با آموزش و پرورش همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، حسین عباسی روز دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه نرجس این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: علم و ایمان دو بال پرواز انسان هستند و همراهی این دو اصل مهم است که دانش آموزان می توانند آینده کشور را بسازند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهد و دلاورمردان هشت سال جنگ تحمیلی، با رشادت و از خودگذشتگی، نام خود را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند و همه موظفند تا یاد شهیدان را برای امتداد مسیر رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه دارند.

تمامی ادارات پیشوا موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند


کسب علم بدون تربیت انسان را به تعالی نمی رساند
امام جمعه شهرستان پیشوا نیز در این مراسم گفت :در کنار کسب علم، انسان به تربیت نیز نیاز دارد و در اصل علم بدون تربیت، انسان را به تعالی نمی رساند.
حجت الاسلام روح الله باقری با اشاره به نقش مهم خانواده در تربیت دانش آموزن گفت: خانواده، مکمل تربیت دانش آموزان است و والدین موظفند تا با قرار دادن فرزندان خود در مسیر اهل بیت، آینده اخلاقی آنان را تضمین کنند.

تمامی ادارات پیشوا موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند


هویت ملت ایران به خون شهیدان وابسته است
فرماندار شهرستان قرچک نیز در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان الزهرا(س) برگزار شد اظهار داشت: بسیاری از رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، سنگر تعلیم و تربیت را با سنگر مبارزه حق علیه باطل پیوند زده و ثابت کردند که در سایه ایمان و عمل صالح، می توان قله های ترقی و تعالی را طی کرد.
بهمن خطیبی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ارتقاء علمی دانش آموزان می باید در کنار تعالی و پیشرفت در حوزه پرورشی مورد توجه قرار گیرد چرا که بدون علم بدون تربیت، انسان را به کمال نمی رساند.

تمامی ادارات پیشوا موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند


به گزارش ایرنا، همزمان با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت، بیش از ۱۷۰ هزار دانش آموز با حضور در کلاس های درس، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
بر این اساس، بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در شهرستان ورامین، بیش از ۵۳ هزار دانش آموز در شهرستان قرچک، بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در شهرستان پاکدشت و بیش از ۱۷ هزار دانش آموز در شهرستان پیشوا در مقاطع مختلف، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
تهرام/۷۲۵۴ //۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق