پیوند مدرسه و مسجد تضمین‌کننده تربیت نسل آینده است


پیوند مدرسه و مسجد تضمین‌کننده تربیت نسل آینده است

حجت‌الاسلام با بیان‌اینکه پیوند مدارس با مساجد تضمین‌کننده تربیت صحیح نسل آینده است، گفت: محبت و مهربانی بهترین روش تربیتی است که پیوند دانش‌آموزان با روحانیت و مساجد آن را محقق می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، آیین آغاز سال تحصیلی 98 – 99 مدرسه مسجدمحور شیخ بهایی امروز (دوشنبه، اول مهر ماه) در شبستان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرری (واقع در میدان معلم، خیابان شهید محبتی) برگزار شد.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی خزایی» در این آئین با اشاره به تاسیس این مدرسه در سال 1397 با هدف تربیت اسلامی دانش آموزان، گفت: مدرسه مسجدمحور شیخ بهایی که پیش از این مدرسه ابتدایی، پیش دبستانی و ادبستان آیت الله بهجت بود از این پس شیخ بهایی نامیده می شود تا با تاسی به شخصیت این عالم بزرگ تربیت دینی دانش آموزان محقق شود.

این کارشناس مذهبی افزود: رویکرد اولیای مدرسه مسجدمحور شیخ بهایی تربیت دینی همراه با بصیرت افزایی و اشاعه سبک زندگی اسلامی در بین خانواده های دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: محبت و مهربانی بهترین روش تربیت است که پیوند دانش آموزان با روحانیت و مساجد تحقق بخش این رویکرد دینی است.

خزایی در پایان خاطرنشان کرد: پیوند مدارس با مساجد می تواند تضمین کننده تربیت درست دانش آموزان کشورمان شود؛ بنابراین مسئولان آموزش و پرورش و دستگاه های متولی و پشتیبان مساجد باید تعداد مدارس مسجد محور را افزایش دهند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان