برگزاری هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور/ جذب 438 نفر در وزارت نیرو


 برگزاری هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور/ جذب 438 نفر در وزارت نیرو

رفیعی با اشاره به اینکه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی آذرماه امسال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، گفت: در جریان برگزاری این آزمون 438 نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو جذب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت نیرو، «محمدعلی رفیعی» با اشاره به اینکه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی آذرماه امسال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، گفت: در جریان برگزاری این آزمون 438 نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو جذب خواهند شد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه این آزمون با مدیریت و نظارت سازمان امور اداری و استخدامی کشور و توسط سازمان سنجش آموزش کشور اجرا و برگزار خواهد شد، ادامه داد: با توجه به مجوزهای اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین نامه تامین اعتبار صادره توسط سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شده است تا در جریان این آزمون 438 نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو شامل حوزه ستادی، شرکت‌های آب منطقه‌ای، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی جذب شوند.


وی افزود: دفترچه ثبت‌نام آزمون یاد شده شامل شرایط ثبت‌نام، نیازهای استخدامی و شرایط احراز مشاغل، سوم مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید