خیرین البرزی 180 مدرسه ساختند


خیرین البرزی 180 مدرسه ساختند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دشمنان تلاش زیادی کرده‌اند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما مردم کشورمان در سال‌هایی که گذشت سختی‌ها را تبدیل به فرصت کرده اند و امروز نماد مقاومت در میان کشورهای منطقه هستیم.

به گزارش ایسنا، عزیزاله شهبازی در آئین بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ که در دبیرستان دخترانه شرافت کرج برگزار شد با اشاره به اینکه در ماه مهر بهار تعلیم و تربیت در سراسر کشور آغاز می شود، اظهار کرد: ۱۸۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز البرزی ساخته شده و توسط خود خیرین امسال در اختیار آموزش و پروش استان قرار داده شد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث ایجاد خانه‌های بهداشت و یا ایجاد زیرساخت‌های ورزشی نیز حضور موثر خیرین را شاهد هستیم، گفت: به وجود خیرین در البرز افتخار می‌کنیم وخیرین مدرسه ساز البرزی در سه سال گذشته بسیار موثر و در کشور برتر بوده اند.

استاندار البرز با گرامیداشت دلاوری‌های قشر جوان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با نهضتی که با مشارکت جوانان و دانش آموزان داشتیم کاخ ظلم ویران شد و در جنگ تحمیلی نیز با شعارهای انقلاب که استقلال و ازادی بود پیش رفتند و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن را ندادند و جوانان مانند شهید فهمیده و بهنام محمدی را تقدیم کردیم که امام راحل (ره) از آنها به عنوان بزرگان‌جنگ یاد کرده اند.

وی بیان کرد: شعار امسال کشور که به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان شد این است که ما پیروز هستیم‌، زمانی که دشمن از جبهه‌های مختلف حمله می‌کرد و سلاح آنچنانی نداشتیم اما امروز به عنوان یکی از کشورهایی که فناوری‌های نوین در حوزه ساخت سلاح دارد و می‌تواند حرف های زیادی برای گفتن در این عرصه داشته باشد حضور داریم.

شهبازی با اشاره به اینکه مقاومت و ایثار جوانان و ملت ایران در چهل سالگی اول انقلاب اسلامی ایران راهبردی برای کشورهای منطقه شده است، گفت: دشمنان تلاش زیادی کرده اند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما مردم کشورمان در سال‌هایی که گذشت سختی‌ها را تبدیل به فرصت کرده‌اند و امروز نماد مقاومت در میان کشورهای منطقه هستیم.

وی عنوان کرد: امید است که با شور و نشاط در میان جوانان آینده درخشانی برای ایران اسلامی حاصل شود و با تکیه بر فرهنگ عاشورایی و الگوبرداری از ایثار جوانان کشور در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بتوانیم همچنان مقاوم بمانیم و زمینه‌های عزت و پیروزی‌های مختلف در کشورمان حاصل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو